Sidan 1 av 4 123 ... SistaSista
Resultat 1 till 10 av 40

Ämne: D-day på onsdag?

  1. #1

    D-day på onsdag?

    På onsdag stänger Viaspratt alla VIACCESS och kör allt med VIEDOGUARD istället. Samtidigt stänger CD ner alla kortserier med de gamla nycklarna (har hört att det är en ganska liten serie med kort och som CD har koll på. Den uppdatering som görs nu i dagarna släcker dess serier.

    Any ideas om vad som kan göras om detta inträffar?

    Så vad återstår om 1/9 är D-day? Boxer Freetv eller pynta till Stenbeck eller fransoserna?

    Freetv åt alla!

  2. #2
    Hoppas du har fel :shock: :evil:

  3. #3
    Seniormedlem
    Reg.datum
    May 2004
    Inlägg
    1 139
    Tackad
    1 gånger
    vart fick du tag på den informationen?
    Dreambox

  4. #4
    undrar också vart den infon kommer i från, har letat runt men kan inte hitta något

  5. #5
    Infon om CD-serien har jag fått från en seriös TV-handlare (köpte min underbara patchade Sammy 9500 VIA CI av honom) och han är insatt och lät som han vet vad han talar om.
    Det om Viaspratt är bara ett antagande från min sida men ganska naturligt. 6 nya kanaler med Videoguard mot 2 gamla med Viaccess. Varför skulle de ha kvar båda systemen. Om du ringer och klagar säger de ju bara att du får göra en ny kanalsökning så hittar du de nya kanalerna.
    Kommentarer?

  6. #6
    det är bara snack det där med viaccess!

  7. #7
    knappast , viaccess är inne på sin sista vals nu.......

  8. #8
    Det där med tv-handlaren får du inte tro på min tv handlare sa för 2år sedan att kanal 5 skulle gå över till viasat men som vi ser har inte det hänt ännu.
    Dom bara gissar dom vet inget.

  9. #9
    Ja uppdateringar håller dom allt på med på CD, för när jag loggade igår så kom det en EMM med mitt UA (brukar vara SA i EMM:erna) och index var 1F som jag förmodar är en MK-nyckel, så det kanske svartnar med piratkort när dom byter OP nästa gång, men det återstår att se när det sker

  10. #10
    Citat Ursprungligen postat av rottweiler
    det är bara snack det där med viaccess!
    (fel forum men iaf...)

    Jaha?

    Jag kan inte förstå att de inte har släckt viaccess för länge sedan? för de som är ärliga o betalar för viaccess måste va som en piss i havet i viasats kassa......

    Sen om det krånglar med nds eller inte har väl ingen betydelse för de som betalar o har en uppgraderad box, det funkar ju knappast med ett viaccess kort i nds box.... Kan nästan tro att de har det kvar för att va snälla mot pirattittare :?
    VU+

Liknande ämnen

  1. Italien matchen imorgon onsdag...
    Av trollhattan i forum Övrigt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2005-09-07, 19:50
  2. på onsdag händer följande!!
    Av Phazer i forum Viasat
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2004-09-01, 20:56

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss