Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: tillfälle

tillfälle

tomson 4200,inklusive parabol med viasatguld 1kr frifrakt,frimontering av parabol .flextronix fixar mont, kolla www.eklid.se
    vissa har det andra inte här i lappland har vi det w----från MALÅ

Undrar just vad den sammanlagda kostnaden blir på dessa 2 år man förbinder sig i 24 mån? Inkl kortavgift+ startavgift+....osv osv....

Ok man måste ju ändå ha abbonemanget. Hur är Thomson DSI 4200 mot ex. STRONG 8700 osv osv? Om man vill ha CD också, vad händer då?
    MC-buren MV-Coach.

SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

Seniormedlem
    Reg.datum
    May 2004
    Tackad
    1 gånger
    köp utan abb istället
    Dreambox

som det serut i dagsläget så måste man ha ett via-abb om man ska se tv1000 m.f.l .men hoppas det kommer en lösning publik snart .somone have it someone do`nt....m.v.h.w
    vissa har det andra inte här i lappland har vi det w----från MALÅ

Det MÅSTE ju bara komma..frågan är ju om det tar 1 år, 3 år, 5 år eller längre innan det blir publikt och inte ryktas om det utan resultat...

Läste i ett annat forum att Thomson, Strong och Triax är samma maskiner för v*aspratt....? Eller det var bara en viss modell? Thomson klingar inte så väl bra i mina öron, men håller fördomarna lite borta tills jag provat en sådan. Någon som kan dela med sig av någon Thomson-mottagare, om det inte är offtopic? :-O?
    MC-buren MV-Coach.

SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss