Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 14 av 14

Ämne: angående viasat

patrickp: Det är ju ingen utanför som vet exakt kan man väl dra slutsats om, eller hur? Hade det vetats, hade det säkerligen kunskapen förts vidare - på ett eller annat sätt. Visst ÄR det frustrerande att inte veta när det släcks ner.

Alltså : Vi KAN bara gissa oss fram när V*aa**ess släcks ner helt.

Blev du klokare nu?
    MC-buren MV-Coach.

SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

Folk har lite missuppfattat poängen med mitt inlägg, jag ville ha sagt bara att det är dumt att bara hålla på och gissa sig till ett datum och komma hit och säga att "tro mig, det händer i helgen" , "tro mig, på måndag är det slut tittat" eller "hemliga källor från underjorden säger si och så". Massa onödiga inlägg helt enkelt, det släcks när det släcks inte mer med det. Jobbigt att logga in här och läsa massa nya Inlägg vars innehåll är "sista helgen med viaccess, enligt hemliga källor från fantasivärlden".
    Om folk vill GISSA sig fram till slutdatumet, då kan man ha EN Topic och ni kan gissa hej och vilt där inne, så vet man var man inte tittar för interessantare info!
    "Let me tell you something, pendejo. You pull any of your crazy shit with us, you flash a piece out on the lanes, I'll take it away from you, stick it up your a*s and pull the f**king trigger 'til it goes 'click'"

Tack ska du ha Patrickp!

Det är väl här man ska skriva "WORD" antar jag. Tack Patrickp.
    Nollvision i skogen

Liknande ämnen

1. Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-02-14, 21:18
  2. Angående ucs!!
    Av klas i forum Övrigt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-10-10, 19:38
  3. En fråga angående Viasat-Nordic-Tv1000
    Av Steven- i forum Viasat
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-09-02, 20:09
  4. Svar: 4
    Senaste inlägg: 2003-03-13, 19:05

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss