Sidan 1 av 3 123 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 29

Ämne: tv3

  1. #1

    tv3

    Det är för jävligt att mtg har kodat sina kanaler, nu borde det vara dags att ta tag i sakerna och knäcka det jäkla systemet en gång för alla.
    Är det någon som vet hur långt man har kommit?

  2. #2
    läs några centimeter upp

  3. #3
    Megaman : :P
    MC-buren MV-Coach.

    SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

  4. #4

    Re: tv3

    Citat Ursprungligen postat av markusla
    Det är för jävligt att mtg har kodat sina kanaler, nu borde det vara dags att ta tag i sakerna och knäcka det jäkla systemet en gång för alla.
    Ja sätt igång för fan, vad väntar du på?

  5. #5
    Nog är det märkligt vad dem kämpar på mtg... först annonserar dem ett byte av kodsystem på satellitsändningarna och då går jag och köper en boxerlåda för att kunna få in 3an, som är den enda något så när bra kanalen dem har, och nu klart som f*n kodar dem den också.

    En alternativ lösning skulle vara mycket uppskattad nu, även om det troligtvis kommer att dröja länge innan det kommer. Synd att det visade sig vara orimligt svårt att knäcka det med bf

  6. #6

    Kanske ändå.

    Det blir väl att plocka fram den analoga lådan. :smile:

  7. #7
    Jaha.. jävla kul det här... mitt i hockeyn..
    www.mobilmedia.se - En jävla massa kul till din mobil
    www.soundport.se - independent music exposed - Independent TOP40

  8. #8
    trean släckte ju analoga för ett tag sen me ju ?

  9. #9
    jasså du! tror inte jag på testa och se!

  10. #10
    Citat Ursprungligen postat av marabou77
    trean släckte ju analoga för ett tag sen me ju ?
    Närå! Jag ligger och väntar som alla andra på att det ska hända nått i kortfrågan innan man går över till boxer.
    Tittar nu på 3:an och Z på ngn gammal nordenposition, har moddat andra fästet mot 13 öst tror jag, där Eurosport eng (+ en driva tyska kanaler) går helt okodat.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss