Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 17

Ämne: strong eller triax

strong eller triax

tänker köpa en ny mottagare väljer mellan strong 8700 och triax dsi 354tx
    vilken är bäst??

Om jag inte är ute och cyklar så är det typ samma burk innanför skalet. Någon som kan bekräfta eller dementera?

Vad jag läst o forumet är det de ja - tillsammans med Thomson. Men det MÅSTE ju bara skilja något, förutom skalet också?
    MC-buren MV-Coach.

SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

Citat Ursprungligen postat av TouchMan65
    Vad jag läst o forumet är det de ja - tillsammans med Thomson. Men det MÅSTE ju bara skilja något, förutom skalet också?
    Det måste väl inte skilja? Kan ju vara så att de råkar köpa innanmätet av en och samma Koreanska tillverkare?

det är bättre manual med strongen m.v.h.wiggen ha det bra
    vissa har det andra inte här i lappland har vi det w----från MALÅ

Kanske de kanske.....sorry bara en känsla jag hade. Precis som Philips TV-apparater är samma till vissa märken, men de skiljer något ändå.....var det inte Finlux som förr hade Philips innandöme? Jaja strunt samma...får väl titta närmare på alla 3 och jämföra..
    MC-buren MV-Coach.

B&O hade Philipskomponenter (har?) i sina prylar. Vissta fan vill man hellre ha en B&O än en Philips ändå! Så visst, det kanske är småsaker som skiljer dem åt.

du får en riktigt tjock bok med strong med alla funktioner.även för fjärren och du kan styra boxen,tvn,videon med några enkla knapptryck m.v.h.wiggen obs läs inte bara de som är negatift det är en bra box för ett litet pris du kan se nds,conax och en massa kanaler på hortbird,astra m.fl
    vissa har det andra inte här i lappland har vi det w----från MALÅ

Citat Ursprungligen postat av ElFeo
    Om jag inte är ute och cyklar så är det typ samma burk innanför skalet. Någon som kan bekräfta eller dementera?
    Har för mig att det är samma box med olika skal.

Själv har jag en triax som jag är nöjd med enda felet är att jag får inte TMB att funka med den.

MVH: jojje

Tror iofs tråden är på fel ställe om de handlar om mottagare?

Tycker inte B&O är värda sitt pris....övervärderade om de har Philips-grejor. En annan tillverkare får endast de bästa rören från Philips, men kommer inte ihåg vad märket var....

Men men mottagare : Hade det bara gått att se V*s*t med Dreambox hade jag gärna kollat på en sådan....och jag var kunnig på Linix o liknande. Annars ser det nog ut till att bli Strong till den intressantaste av dessa 2.......
    MC-buren MV-Coach.

Liknande ämnen

1. resest strong,triax
    Av reidarberge i forum Övriga mottagare
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-01-09, 18:48
  2. Svar: 5
    Senaste inlägg: 2004-06-30, 18:56
  3. Nån med Triax DVB 75 SI eller Samsung DSR9500AY??
    Av Knugen i forum Övriga mottagare
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2004-01-11, 10:35
  4. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-09-30, 09:37
  5. Triax eller Nokia???
    Av gnaget i forum Viasat
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-03-23, 08:30

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss