Sidan 3 av 4 FörstaFörsta 1234 SistaSista
Resultat 21 till 30 av 36

Ämne: Nds....

  1. #21
    NDS är svårt, mycket svårt att knäcka tror jag, men i.o.m. att många operatörer går över till NDS så fokuseras alla resurser till en och samma. Och det är ju bra.

    Sen var det någon som sa att Comhem och Boxer inte går att se på Piratkort. Boxer använder Viacess 2 (vet inte om det är 2.4 eller 2.5) Men hackarna håller på. Det finns ute en fil för GW för det ryska NTV som använder VIA 2. Men grejjen är att det fattas en del av koden som gör att man har ömsom bild ömsom svart ruta.

    Man ska aldrig säga aldrig, men ha inte för stora förhoppningar!

    /soprano
    - Look! I'm Al Pacino from Scarface!
    - No you're not! You're Fredrik the idiot from Sweden.
    **Gary Busey till Fredrik Wikingsson efter en omgång Paintball.**

  2. #22
    kolla www.nds.host.sk där finns nds viasat filer m.v.h.wiggen
    vissa har det andra inte här i lappland har vi det w----från MALÅ

  3. #23
    videogard i england är knäckt sju gånger eller mer. Men så fort det är knäckt byter "FÖRETAGET NDS" alla kort och ändrar krypteringen en aning.
    Viasat köper en Tjänst av NDS och frånsäger sig själva allt ansvar för kodningen. Och hör jag en jävel till säga att viasat kodar i nds då eploderar jag.

  4. #24
    Viasat kodar i NDS.

  5. #25
    Nja...
    Det stämmer att det är företaget som heter NDS och krypteringen heter Videoguard

    Men det är enklare att skriva 3 bokstäver :wink: :lol:
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  6. #26
    förkorta bara till VG då..

    Fast : Då går väl tankarna till en nätbutik kanske? :-O Den vill jag INTE tänka på då....
    MC-buren MV-Coach.

    SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

  7. #27
    Har du eploderat

  8. #28
    Vet någon vad NEWS_NDS_5_east_Free_to_air_fuck_viasat.zip är för något? Finns på http://www.nds.host.sk/
    Är det bluff eller funkar det?

  9. #29
    Citat Ursprungligen postat av dragonball
    Vet någon vad NEWS_NDS_5_east_Free_to_air_fuck_viasat.zip är för något? Finns på http://www.nds.host.sk/
    Är det bluff eller funkar det?
    Det är en sida som (om möjligt) är värre än slovaken
    Det finns inget vettigt, och om du besöker den så se till att du har ett fullgott virus/trojan skydd
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  10. #30
    Sådant skit fick jag på Slovaksidan oxo när jag var där för ett tag sedan. Inget kuligt....virus/trojan. Som tur var sa ju Norton till, men den varnade och tog bort de TVÅ gånger.....hmmmmm jojo trist...
    MC-buren MV-Coach.

    SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss