Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 17

Ämne: Skandal med Worldcup Viasat

Skandal med Worldcup Viasat

Blir så förbannad kan inte fatta att dom ska ha samma tråkiga reklam skit avbrott på Viasat betal kanal ju för i !"#¤%&/.Kan ju fatta att dom har det på Tv3 men om man betalar ska man väl inte behöva se skiten e detta bra tv näe fy........ :evil:

Om det gäller avbrotten mitt i perioderna så är detta inte viasats påhitt utan arrangörernas, inget spel pågår under avbrotten.

Om det är lika många avbrott mellan perioderna som på TV3 så håller jag helt med att det är kass att ha så på viasat sport också isåfall.

Det är samma regler i world cup som i nhl.
    Om ni någongång har tittat på nhl-hockey på cd, så ser ni att cd lägger in en massa mer eller mindre intressant statestik mit i matcherna, det är i dessa pauser som tv-bolagen i nordamerika lägger in reklam och så gjör även viasat under world cup. :!:

ang. reklamen

på viaskratt sport, så är det knappt några avbrott alls om du ser på natt matcherna på sport1 :lol:

tycker också att det är en total katastrof att avbryta mitt i matchen för reklam..helt sinnesjukt..blir lika förbannad varje gång det blir en reklam, inte långt ifrån att man kastar ut tv:n..

Största katastrofen är väl att dom inte har fattat att dom ska sparka Håkan Södergren än! Fattar inte hur dom kan ha honom som expert som kommentator och i studion. Djurgårdare är han till på köpet!

Niklas Wikegård och Jonas Bergkvist är helt lysande. Åke unger duger som kommentator, men kunde vara bättre.

Men ut med Håkan! UT UT UT UT!!!!
    Nollvision i skogen

Jo nog kan jag hålla med om att Håkan är vissen TROTS att han är Djurgårdare :-)

Seniormedlem
    Reg.datum
    May 2004
    Tackad
    1 gånger
    ja tycker nässtan att det är väre på tex 3:an 4:an 5:an när man tittar på nånn bra film och det blir reklam

och något som stör mig är att fyran har börjat med reklam nu också

ja fasst det var ju ett tag sedan i för sig
    Dreambox

Egentligen borde man ju per definition hata Wikegård också, efterssom han verkligen är djurgårdare. Men han har sånna klockrena kommentarer och säger precis vad han tänker hela tiden så det får väl gå ändå.

Nu börjar det glida väldigt off topic detta..
    Nollvision i skogen

Bar aatt se sanningen i vitögat : Hade inte reklamen funnits, hade vi säkerligen haft sämre kvalitet på TV-programmen.

Då hade det fört med sig detta :
    1. Dyrare TV-kostnader för gemene man för att upprätthålla god standard/kvalitet
    2. Säkerligen även bättre förutsättningar då med pirat-tittande.

Finns säkert mer det för med sig som jag glömt i förbifarten. Så dessvärre behövs reklamen och då är det oftast sponsorerna som vill ha sin akrav tillgodosedda.
    MC-buren MV-Coach.

SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

Liknande ämnen

1. Viasat Motor + Viasat Fotboll
    Av matkoh i forum Viasat
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-10-19, 17:50
  2. Viasat AU, "baskort till Viasat guld"
    Av pa25182001 i forum Viasat
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2003-09-26, 21:56
  3. Viasat Nordic - Viasat Europe
    Av ridgen i forum Viasat
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-09-26, 08:45
  4. [LÖST] skillnaden mellan viasat nordic och viasat europa??
    Av gozilla i forum Viasat
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-02-21, 14:53

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss