Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 12

Ämne: Kort läsare

  1. #1

    Kort läsare

    Hej !

    Har en DTI2000 och ett av fun korten , vet inte vilket, står typ fun på chippet och open platform på kortet...

    Är en usb kortprogrammerare typ phoenixen det enda jag behöver köpa för att få det att funka för att programmera det.. + programvaran som jag antar att man laddar ner !!!

    Henrik

  2. #2
    PÅ baksidan står det

    001082925-1001 AT90(P1)

  3. #3
    Det är inte en lång läsare då? .... förlåt....jag avgår.

  4. #4
    Det var ju inte direkt så att jag hade räknat med att få igång det , iom att det inte finns något klart till boxer utan mest utrustningen som KOMMER att eventuellt behövas

    Dough !!!

  5. #5
    Du behöver en progger typ Infinity eller MP 3.5-6
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  6. #6
    Till B'xer lär du nog mer behöva kort som M2 o liknande har jag hört. Varken Fun eller GK är tilräckligt bra och snabba/avancerade för B*xer....?
    MC-buren MV-Coach.

    SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

  7. #7
    Men det har funkat guld med fun kortet tidigare .. Och vad är Tillräckligt bra och snabba/avancerade?? Bara en gissning eller ?

  8. #8
    Citat Ursprungligen postat av LuddeUa
    Det var ju inte direkt så att jag hade räknat med att få igång det , iom att det inte finns något klart till boxer utan mest utrustningen som KOMMER att eventuellt behövas

    Dough !!!
    Du kan helt bortse från mitt inlägg om inte ordvitsen gick fram...

    /ElFeo

  9. #9

    Ordvits

    Nej , fattade inte vad du mena

  10. #10
    Medlem
    Reg.datum
    Aug 2003
    Inlägg
    77
    Tackad
    1 gånger
    haha, dagens ungdom lar sig inte nog i skolan

Liknande ämnen

  1. DVB-T kort med läsare
    Av guffe i forum Boxer
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-01-18, 07:12

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss