Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 17

Ämne: CD ( hjälp)

CD ( hjälp)

hej ni!
    Nu när viasat är bort vill jag skafa mig CD, jag har bestålt en m2 cort.
    Frågan är hur hämntar man hexfiler? är det som det var innan på viasat man bara hämntar och läger de i programerare?
    Jag är mycket tacksam om något kan förklora detalj med detalj hur ska man göra? mvh jovani!

Detta är nog besvarat typ femtioelva gånger redan. SÖK.
    ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.

var skaman söka allt deta, det verkar vara jätte svart. mvh jovani

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    Här på forumet... Annars kan du göra det enkelt för dig själv och gå in under FILER och titta där... Där finns program som fixar allt så du kan titta på Canal Digital med M2 kort...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

Jag fattar furforande inte hur ska man göra jag tittade i forumen i filer men det är svart, jag har en multiprog.180 men frågan är hur ska jag hämnta hexfiler, eller måste man göra något annat innan det att man hämntar filer. förklora ni som kan där ute för jag tror säkert att om något förklarar så kommer jag att fatta. mvh jovani

Prugrameraren i Phoenix 3,58 läge
    Kortet i brännaren
    Ladda Mll fil från filsidan
    Dobbelcklikka ikonen såm liknar spöke
    Kolla rät port i Sjörövaren
    Klicka programera
    Klart
    Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
    Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s

Tillägg till penas guide:
    För att ställa programmeraren i phoenix med Multiprog 1.80:
    :arrow: välj fliken mpset
    :arrow: spänning till
    :arrow: phoenix 3.58
    lampan skall nu lysa konstant på proggern

När du startat MII progget "spöket":
    :arrow: Om kortet är nytt/oanvänt så måste du börja med att uppdatera OS
    :arrow: Prgrammera sen kortet

Tillbaks till multiprog, tryck spänning från.
    Klart
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Kanske är dags för en FAQ här på forumet. Tror att det skulle vara uppskattat. Förslag på frågor:
    -Vilken brännare?
    -Vilket kort?
    -Hur bränna MII?
    -Hur bränna Titanium?
    -Vart köpa kort?
    -Hur bränna TMB? Eller kanske, vad är TMB?
    -Vad är alla andra suspekta förkortningar?

Tror säkert att det finns ett antal som kan tänka sig att skriva svaren på dessa frågor...

/ElFeo

Tror också att det är dags att lägga upp en faq. Som det är nu så kommer samma frågor upp flera gånger i veckan, pga att folk inte fatta att de ska söka efter svaren.

tack jag lyckades T-birt och pena tack för att ni förklarade så bra så att jag lyckades :!: och förlåt för ni andra om jag stälde till problem, men jag försökte på egen hand men det var jäte svart tro mig? det är bra att ni finns och kan hjälpa lite gran de som inte kan som jag tillexempel.mvh jovani

Liknande ämnen

1. Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-12-25, 19:47
  2. Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-08-17, 19:37
  3. brænderproblemer hjælp hjælp
    Av And i forum Canal Digital
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2003-12-28, 15:52

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss