Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 17

Ämne: Canal digitals "Combo-box"

Canal digitals "Combo-box"

Fick information av säljaren när jag tog abbonemanget på CD att boxen skulle lämnas efter hyrtiden gått ut, dvs. 12 mån. och man har sagt upp abbonemanget.Att det var en hyrbox.FEL,FEL: FEL. Boxen med tallrik,huvud,kabel etc.är ditt efter abbonemanget upphör.
    Har ringt till CD och dom sa att den var min efter 12 mån.
    Så nu kommer man att säga upp den efter 11 mån.
    Slutar med att säga att Combo-boxen funkar klockrent med MII.
    //Menu

Kan bara hålla med Menu...

Kan även tillägga att den rockar med Titaniumkort oxå, men dessvärre så verkar den inte gilla Basiccard tyvärr....

Dessutom så skall man få en Viaccessmodul hemskickad utifall man vill köra marksända Boxer i Comboboxen oxå...

På Expert sa man till mej att du måste lämna in boxen om du slutar abbonera på canal anal. Därför sket jag i att köpa boxen.

Citat Ursprungligen postat av semlan
    men dessvärre så verkar den inte gilla Basiccard tyvärr....
    Har för mig att jag läst att den på SSH skall fungera medans andra inte gör det
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Oki T-bird...

Skall testa den filen från SSH, återkommer med info...

T-bird...

Har nu testat SSH filerna för Basiccard, och dom funkar kanon på Comboboxen, både vanliga cnx img. från 22/8-04 och cnx beta img. från den 8/9-04 och funkar kanon, skillnaden mellan dessa filer är att cnx beta img. funkar oxå på Adultkanalen...

Har tidigare testat två olika Basiccardfiler, och dessa har inte Comboboxen gillat alls...

Bra att vi fick det bekräftat också
    Hade för mig att jag läst det men kommer inte ihåg om det här eller någon annanstans (minnet sviker när man blir gammal) :lol:
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

nån mer än jag som fick nytt gult kort ihop med boxen med?
    ingen info om å göra me de gamla, :

Är det någon som testat TMB filen i Combo-boxen ? om den funkar så slipper man ju boxer abb. :lol: för viasat sänder ju fortfarande 3an i viacess.

nej de gör dom inte.......

Liknande ämnen

1. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-01-14, 20:34
  2. Till "comhit crew" eller nån annan "kunnig&qu
    Av simpsons_2002 i forum Com Hem
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2003-08-19, 16:37
  3. Comhem boxar!!Malmö""""
    Av musse64 i forum Com Hem
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2003-02-06, 10:21

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss