Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista
Resultat 11 till 20 av 24

Ämne: nytt kort

  1. #11
    Serienr har ingen betydelse för dom såvitt jag vet, eftersom man inte behöver det när man ska teckna abb när man redan har box.
    Återförsäljarna skriver bara "har box" på kontraktet.

    Tror mer på att man skriver serienr på kontraktet för att boxer ska se att du använder en godkänd box för deras kort.

  2. #12
    När jag köpte min box påstod handlaren, precis som frejac har antagit, att serienumret har med subventionen att göra och på så sätt är "kopplat" till mitt abonnemang.

  3. #13

    Re: nytt kort

    Citat Ursprungligen postat av fid
    skaffade kort för tv3 o ztv och behöver skriva kontrakt med boxer. :evil:
    de vill veta modell på min box och serienr.
    kan de ha någon användnig av det,tex för att låsa NÄR piratkorten kommer igen????????????? :?: :?:
    Går de att få ett kort bara för tv3,ztv och tv8 ???
    eller måste man teckna bas abb?

  4. #14
    Det är basabbonemang som gäller.
    (MTG's motdrag efter att CD meddelat att de skickar ut gratis VIA-moduler till innehavare av deras combo-boxar)
    "Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience"

  5. #15
    Plötsligt har CD blivit givmilt!? Vad ska de sedan göra för att få tillbaks den kostnaden? Blir ju rätt mycket i längden att dela ut gratis V*A-moduler...?

    Tänk på att det ALLTID komer att vara "kunderna" som betalar..
    MC-buren MV-Coach.

    SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

  6. #16
    Dom skickar inte ut några gratis moduler längre. Dom slutade med det för länge sedan.

    Ruffis

  7. #17
    Du har uppenbarligen en annan definition än mig på länge

    Men jag säger inte emot om att dom dragit tillbaka erbjudandet, skulle ju ha blivit kostsamt, och den största vitsen försvann ju iom att kunderna nu behöver teckna basabbonemang för att få TV3, Z och TV8..
    "Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience"

  8. #18

    dagen efter

    dagen efter tv3 och de andra kanlerna försvann ringde jag till boxer och då fick man teckna ett avtal för dessa kanalerna för 395 kr till och med
    den sista jan. men jag har hört att det inte gå längre

  9. #19

    Re: dagen efter

    Citat Ursprungligen postat av fid
    dagen efter tv3 och de andra kanlerna försvann ringde jag till boxer och då fick man teckna ett avtal för dessa kanalerna för 395 kr till och med
    den sista jan. men jag har hört att det inte gå längre
    En vecka senare så ändrade sig Viasat, man blev då tvungen att beställa baspaketet om man ville ha tv3 etc men de som hade hunnit beställa programkortet för 395kr skulle få sina kort ändå.

  10. #20

    Re: dagen efter

    Citat Ursprungligen postat av Toneloc

    En vecka senare så ändrade sig Viasat, man blev då tvungen att beställa baspaketet om man ville ha tv3 etc men de som hade hunnit beställa programkortet för 395kr skulle få sina kort ändå.
    Någon som har en aning om hur länge man kan bli tvungen att behöva vänta på det kortet då?
    Jag har fortfarande inte fått mitt jag beställde den 6/9.

Liknande ämnen

  1. Nytt kort för CD.
    Av juppe i forum Canal Digital
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-12-18, 12:24
  2. fel på nytt kort
    Av fiat131 i forum Canal Digital
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2004-08-20, 22:54
  3. Nytt kort?
    Av Thunderstruck i forum Boxer
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-02-26, 11:38
  4. nytt kort men det var ett gammalt kort
    Av knodden i forum Com Hem
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2003-11-30, 19:24
  5. Nytt Kort
    Av |AMD| i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-10-05, 11:30

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss