Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 19 av 19

Ämne: Ang.tvillingabb

  1. #11
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Apr 2003
    Ort
    Crete
    Inlägg
    782
    Citat Ursprungligen postat av ElFeo
    Citat Ursprungligen postat av wiggen.cx
    så varför tvilling abb när du kan flytta ditt abb mellan 2boxar????.m.v.h.wiggen
    Han ville ju ge ett kort till mor och far....lite jobbigt att ringa Viasat så fort den ena ska titta på TV
    japp...det e riktigt, tanken är ju att få via guld på 2 kort och till ett bätre pris....men men....får se om jag beställer ett, jag litar inte riktigt på kundtjänst, det var ju löpande månadsabonnemang så man kan ju säja upp det när man vill....
    ~~~~//Mvh. P-son//~~~~

  2. #12
    Vore kul att se om det fungerar. Återkom med status om du nu skaffar ett!

  3. #13
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Apr 2003
    Ort
    Crete
    Inlägg
    782
    japp...det gör jag... :wink:
    ~~~~//Mvh. P-son//~~~~

  4. #14
    hur gör man om man inte ha telefon då? tex vi har bara 3st mobiler i familjen! Hittade inge tele-mellan-kabel till boxen!
    =))
    ....im not lost, im on adventure.....

  5. #15
    Telefonen behöver inte vara inkoplad i boxen för att tvilingab skal fungera. Du kan ringa som vanligt till viasat och aktivera kurtet genom i samma hus sen är det båra o lemna till den personen som vill titta på den. Ingen som kan kontrolera var boxen är för det är futfarande en vägs system.

  6. #16
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Apr 2003
    Ort
    Crete
    Inlägg
    782
    Citat Ursprungligen postat av ibi
    Telefonen behöver inte vara inkoplad i boxen för att tvilingab skal fungera. Du kan ringa som vanligt till viasat och aktivera kurtet genom i samma hus sen är det båra o lemna till den personen som vill titta på den. Ingen som kan kontrolera var boxen är för det är futfarande en vägs system.

    det är du säker på ?
    ~~~~//Mvh. P-son//~~~~

  7. #17
    Ja det är jag. För jag har en guld abonemang och en tvilling för jag har två mottagare en i kälaren och en i vardagsrum för barnens skul och min nu när elitserien drar ingong.Om du vill ha bode guld och tvillings ab så säger du ja du skal ha boda tvo samma adress.När du har aktiverat kurtet i boxen för att få snabare bildså kan du flytta boxen vart du vill.Såm sagt man bähöver inte kopla in modemet på tele linjen.

  8. #18
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Apr 2003
    Ort
    Crete
    Inlägg
    782
    ok, jag testar, jag har iaf. beställt ett tvilling nu....5-10 arbetsdagar skulle det ta innan jag fick det...så jag återkommer med fakta..
    :wink:
    ~~~~//Mvh. P-son//~~~~

  9. #19
    Har kompisar som har hela guldpaketet med tvillingkort och dom delar på kostnaden...du kan teckna 2st tvilling abb på ett ordinarie abb, dvs 299:- +99:- +99:- = 497:-/3st = 165:-

    Dom bor visserligen i samma lägenhetshus men det tror jag inte ska spela nån roll om du bor i Kiruna och andra polarn i Malmö.

    Tack o adjö!

Liknande ämnen

  1. Tvillingabb på olika adresser?
    Av matte i forum Viasat
    Svar: 29
    Senaste inlägg: 2005-02-08, 08:51

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss