Såg precis EN DJÄVULSK ROMANS på TV3 och undrar om nån annan sett den och om nån i så fall vet vad låten som spelades i slutet heter ?
Blir galen snart,,,,,,
Såg precis EN DJÄVULSK ROMANS på TV3 och undrar om nån annan sett den och om nån i så fall vet vad låten som spelades i slutet heter ?
Blir galen snart,,,,,,
hoppas verkligen att du menar en djävulsk romans 1. för min tjej fråga samma sak när hon såg den, därför leta jag upp filmen, för jag har den nämligen i VHS orginal t.o.m.. öhh de e igentligen 19 låtar i den filmen enligt eftertexten.. soundtracket har 14 st..
du kan ladda hem hela soundtrack albumet de heter "soundtrack - cruel intentions"
tror att de e den här du söker "Cruel Intentions - 14 - The Verve - Bittersweet Symphony"
Dreambox 800HD PVR flash: - LT5 SP6 - USB barry allen: n/a
Dreambox 7020Si PLi® Jade Final
Dreambox 500-S PLi® Jade MaxVAR
Samsung 9500 VIA CI -EMU
MP3.5 Usb firmware 4.2
stab- HH120 usals
tips: om man letar efter låtar i filmer. så kan man gå in på CDON.com å kolla vad filmen heter på engelska (filmerna heter juh oftast nått dåligt översatt på svenska). sedan söka efter soundtracks med engelsk titel på filmen man sett. eller om man nästan vet vad den troligen kan heta. så står det i eftertexten vilka låtar som spelats under filmen.
Dreambox 800HD PVR flash: - LT5 SP6 - USB barry allen: n/a
Dreambox 7020Si PLi® Jade Final
Dreambox 500-S PLi® Jade MaxVAR
Samsung 9500 VIA CI -EMU
MP3.5 Usb firmware 4.2
stab- HH120 usals
Klipp från soundtracket kan du lyssna på här
http://www.amazon.com/exec/obidos/AS...641781-2198363
Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !
ja tror att du söker den här Bittersweet Symphony
Dreambox