Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: Seriellporten på baksidan

Seriellporten på baksidan

hej, har en Sagem itd4410 och ett gammalt originalkort.

undrar om man inte kan modda kortet själv genom att koppla datorn till seriellporten som finns på baksidan av mottagaren.

hur gör jag isf?

ja vet att boxer har bytt system så att det inte finns nått fungerande fusk idag för att få in alla kanaler, men det skadar ju inte att veta hur man gör i förväg.

tacksam för svar

har läst runt på forumet å läste allt möjligt om programmet letitbe

funkar det fortfarande att modda kortet med det programmet ?

å var i he.... får man tag på programmet ?

alla skriver att det finns under Guider > filer

men ja hittar inte Guider

å programmet finns inte med under filer.

hjälp !

å vad behöver man för att modda sitt kort med letitbe ?

räcker det med en seriellkabel som man kopplar till boxen ?

eller måste jag köpa en såndär MP 3.6 programmerare ?

Tiden för Letitbe och annat är förbi.
    Vill du se boxer så är det bara abb som gäller i dagsläget
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

HjÄlp

hej, har en Sagem itd4410 och undrar vad man har seriellporten på baksidan av boxen till.

har skrivit i forumet om samma sak, men fick inget svar.

kan man inte uppgradera programvaran i boxen via den å lägga in så den kodar av sändningarna utan nått programkort??? (eller kanske uppdatera kortet via läsaren i boxen)

Medlem
    Reg.datum
    Aug 2003
    Tackad
    1 gånger
    skriv en vettig rubrik nasta gang. Ska skriva detta som svar varje gang jag gar in i en trad med kass rubrik som jag inte kan svara pa

Genom att skriva en dålig rubrik så riskerar du andra medlemmars irritation och ev ett ingripande från en moderator.

Eftersom du redan gar en tråd i ämnet så SKALL man fortsätta i den och inte starta en ny, därför klistar jag ihop dom.

Ang serie porten så visst kan man lägga in ny programvara problemet är att det inte finns nått att lägga in. det är bara serviceverkstäderna som har tillgång till det
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

tack för svaret !

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss