Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Luxorit T4

Luxorit T4

går det att uppdatera mjukvaran i dessa boxar så min får in boxers
    utbud????

Taget från en sida. Äkteheten i denna kan jag således inte bekräfta.

"Luxorit T4 funger ej med Boxer idag. Det kan senare bli aktuellt att man via antennsignalen eller Internet laddar in Boxers (Canal Dig. & Viasat) eller annan operatörs kodningssytem.Kort för Finland (CONAX) fungerar nu!
    Med titanum kort kan du se 8 in 1 codningssystem nämligen följande(Con*x,Viac**ss, S*ca 1/2,Nag*a,Irde*o,Bet*crypt) med TMB-filer. Via conax"

Detta fick jag efter en snabb sökning på nätet..hoppas detta duger som svar?
    MC-buren MV-Coach.

SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

har själv en sådan,och de är en flash på gång,(jag vet inte när,bara att dom jobba med de)så att man kan använda boxers utbud,men man måste öppna boxen och byter conax prom.
    Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.

Citat Ursprungligen postat av toxie
    har själv en sådan,och de är en flash på gång,(jag vet inte när,bara att dom jobba med de)så att man kan använda boxers utbud
    Vet du eller gissar du angående att Viacess är på G till T4an? "Boxer organisationen" verkar inte speciellt lättflörtade gällandes "billiga konkurenter".

Citat Ursprungligen postat av toxie
    men man måste öppna boxen och byter conax prom.
    ??? I T4 mottagaren finns inga utbytbara komponenter, allt är ytmonterat. Skall mjukvaran bytas så är det flashning som gäller. Via luften eller att man ansluter sig fysiskt via en dator.

http://www.luxorit.se/support.asp
    // Fredrik
    Nokia 9802S matad från 19ö/13ö samt 5ö/1v

Liknande ämnen

1. Luxorit T4
    Av jigg i forum Övriga mottagare
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2004-10-23, 12:46

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss