Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: Tv3

Tv3

jag får inte in Tv 1-2 och 3an´ på canal digital någon som har samma problem? det har funkat innan
    Gratis är goott

Tv3 finns inte i CD´s utbud.

märkligt jag har haft den tills i dag när jag proga om kortet sen försvann den hmmm
    Gratis är goott

Har du p-kort till viasat testa att ta ut och sätta i det igen eller göra en norsk reset så kanske Tv3 kommer tillbaka.

Tack jojje 115 det funka nu har jag kannalerna igen :lol:
    Gratis är goott

En kanske dum fråga men är det inte så att det inte ska funka med piratkort till viasat nu? trodde det blev helt nedsläckt nyligen. Köpte nyss CD`s combibox. kanske borde köpt en som klarar både och isf.

TV3 (Svenska, norska, danska), TV8 och alla andra kanaler som kör med v*aa**ess kan man fortfarande se. Under förutsättning att man just har en liknande modul fortfarande..
    MC-buren MV-Coach.

SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

Citat Ursprungligen postat av TouchMan65
    TV3 (Svenska, norska, danska), TV8 och alla andra kanaler som kör med v*aa**ess kan man fortfarande se. Under förutsättning att man just har en liknande modul fortfarande..
    Finns många motttagare, som inte behöver modul, för att se dom få kanaler, som finns kvar med viaccess, då viaccess är inbyggd i mottagerna! Bara så att du nu vet det!

majos

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss