CS=Cardsharing, men det ar val inte samma Videoguard som dom kor i UK som dom kor annu?
CS=Cardsharing, men det ar val inte samma Videoguard som dom kor i UK som dom kor annu?
Tack Thunder....blidde lite undrande över förkortningen. Passade liksom inte in på ämnet.![]()
MC-buren MV-Coach.
SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!
Ogillar verkligen dom som tjänar pengar på korten/koderna (på ett eller annat sätt). Det är snuskigt. Samtidigt ogillar jag minst lika mycket dessa företag som tror folk är så korkade att dom vill betala stora, stora summor för deras skräputbud, medan dom har monopol på exempelvis fotboll.
Felet är att hade det inte varit pengar inblandade, hade det inte heller kommit ut koder till oss "hederliga" 8) tittare.
Det är reklamen dom tjänar pengar på, och aldrig, aldrig, aldrig kommer jag att betala pengar för reklamkanaler som tex TV3, Kanal 5, ZTV m fl. Hellre att dom slänger in reklam mellan matcherna/programmen då, och låter det betala för kostnaderna, vi är väl ändå så vana att zappa/ignonera reklam?
Mitt samvete är rent, då man genom att titta på t ex TV3/Kanal 5 ger bolagen intäckter.
Dom får inse att dom måste göra marknaden mer flexibel, tex att man kan välja bara fotbollsmatcherna, och betala en lite summa för det.
Jag hoppas någon från Canal Digital/Viaspratt läser detta, annars var dettainlägget fullständigt onödigt, och bara bortslösad tid. :-(
Tack för mig.
Glöm inte att på ett eller annat sätt betalar vi - vare sig vi betalar för utbudet eller för annonsörernas varor när vi köper dessa. Det är vi som betalar annonsörernas tid i etern, det är vi som köper varorna. Alltså betalar vi indirekt för detta TV-tittandet genom detta.....för att inte tala om licensen, om man nu betalar den..
MC-buren MV-Coach.
SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!