Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 17

Ämne: MP 3.5 + MII kort

MP 3.5 + MII kort

Hej

Jag har försökt att hitta svar här på forumet men lyckas inte.
    Ngn som kan svara på frågan hur bränner jag MII kortet med min MP3.5?
    Sista gången jag använde mig av MP var för 5 månader sedan när jag prog. Guldkort. Jag vet att filerna ligger här på COMHIT men vilken Software jag ska använda mig av och hur gör man sedan?

Snälla ngn - jag sitter med kortet i ena och MP i den andra handen och vet ej hur ska jag göra. :cry:

sätt brännaren i phenix läge,hämta m2 filer under fil sidan här eller stop stop...

Att sätta brännaren i Phoenixläge gör du altså med "bananen". Sedan är det bara att starta "spöket", klicka på "Program Card".
    MC-buren MV-Coach.

SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

du behöver inte Bananen till bränningen och inte sätta den i phoenix läge,
    starta bara spöket och markera 3.5mp brännare samt nej på highspeed.

Vad är Bananen ? Är det MP programet som jag har laddat ner frpm AD-Teknikens hemsida?

Ang spöket jag får medelande "Failed to get an ATR"
    :cry:

Citat Ursprungligen postat av Dado2002
    Vad är Bananen ? Är det MP programet som jag har laddat ner frpm AD-Teknikens hemsida?

Ang spöket jag får medelande "Failed to get an ATR"
    :cry:
    Ja bananen är samma som multiprog. Om du får "Failed to get an ATR" så har du inte valt MP3.5-brännare i spöket. Om du gör det så behöver du alltså inte bananen. Precis som scorpio66 skrev.

"Spöket" som jag har sett att ni sagt flera gånger här i forumet, har inte riktigt fattat vad det är för något. Låter som ett program, stämmer det ?

kan man ladda hem det? , tänker skaffa parabol om ett litet tag så jag samlar på mig alla progra som kan behövas.

Citat Ursprungligen postat av Lacariuz
    "Spöket" som jag har sett att ni sagt flera gånger här i forumet, har inte riktigt fattat vad det är för något. Låter som ett program, stämmer det ?

kan man ladda hem det? , tänker skaffa parabol om ett litet tag så jag samlar på mig alla progra som kan behövas.
    :roll: hej det blir ett spöke när det öppnas det finns på stop ....och
    här

Citat Ursprungligen postat av scorpio66
    du behöver inte Bananen till bränningen och inte sätta den i phoenix läge,
    starta bara spöket och markera 3.5mp brännare samt nej på highspeed.
    ???? De va som tusan! Ska prova det nästa gång. Trodde man var tvungen att sätta brännaren i Phoenix-läge. Tack för tipset..
    MC-buren MV-Coach.

SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

Citat Ursprungligen postat av TouchMan65
    Att sätta brännaren i Phoenixläge gör du altså med "bananen". Sedan är det bara att starta "spöket", klicka på "Program Card".
    Vid programering av Titanium-kort måste du ha bananen i phoenix-läge.

Liknande ämnen

1. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-13, 12:00
  2. Svar: 7
    Senaste inlägg: 2003-12-23, 00:38

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss