Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 17 av 17

Ämne: MP 3.5 + MII kort

Har ju iofs ett M2 så nästa byte provar jag enbart spöket.
    MC-buren MV-Coach.

SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

Tackar killar,

Nu fungerar allt som det ska. Spöket är GRYMM. c-c

Citat Ursprungligen postat av BBfordson
    Vid programering av Titanium-kort måste du ha bananen i phoenix-läge.
    När man proggar med Bananen så är det bara att ladda filerna och trycka prog utan att varesig radera eller sätta den i phoenix först, det sker automatiskt
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Seniormedlem
    Reg.datum
    May 2004
    Tackad
    1 gånger
    men vadå TouchMan när du bränner m2 med spöker måsste du sätta brännaren i phoenix 3.58
    Dreambox

Citat Ursprungligen postat av T-bird
    Citat Ursprungligen postat av BBfordson
    Vid programering av Titanium-kort måste du ha bananen i phoenix-läge.
    När man proggar med Bananen så är det bara att ladda filerna och trycka prog utan att varesig radera eller sätta den i phoenix först, det sker automatiskt
    Jo förvisso, men jag proggar TMB-filerna och det gör jag med vidföljande program, och då måste bananen vara i phoenixläge.

reecord: Inte enligt scorpio66. Ska tydligen gå bra att inte använda "bananen" utan bara spöket på M2-kort, om jag förstått det hela rätt..?
    MC-buren MV-Coach.

SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

Citat Ursprungligen postat av TouchMan65
    reecord: Inte enligt scorpio66. Ska tydligen gå bra att inte använda "bananen" utan bara spöket på M2-kort, om jag förstått det hela rätt..?
    Japp, det har funkat hos mig. Jag har använt mig bara av Spöket med min MP 3.5 och ett MII kort. (Fast man måste ställa MP först i Phonix läge med bananen)
    ------------------------------------------------

Samsung 9500 AY
    Multiprogrammerare 3.5 /1.5
    MII kort

Liknande ämnen

1. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-13, 12:00
  2. Svar: 7
    Senaste inlägg: 2003-12-23, 00:38

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss