Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Eklid?

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg

Eklid?

Är bara lite nyfiken. På den analaoga tiden fanns det ett bra forum hos Eklid som sedan flyttades till ljb-bil.nu eller ngt liknande. Blir nyfiken på om folk från den tiden huserar här nu?

Eklid driver web butik med satgrejer och jp-bil lever en tynande tillvaro, 1 inlägg sen i maj
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Citat Ursprungligen postat av T-bird
    Eklid driver web butik med satgrejer och jp-bil lever en tynande tillvaro, 1 inlägg sen i maj
    Ja, Eklids butik känner jag till, men jp-bil får jag inte fram när jag söker. Min gamal, sparade adress, finns inte längre. Kanske dom la ner strax efter du var där i brist på medlemmar.

prova att lägga till www och .nu
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Nokia 9802
    Elvis
    M2, Funcard

Sorry

Såg nu att det bara är sidan som heter det, här kommer adressen http://disc.server.com/Indices/147771.html

Ja, där fanns den ju. Men aktiviteten verkar, lindrigt sagt, ha gått ner ordentligt sedan storhetstiden när det var analogt.
    Några trogna ifrån den tiden finns dock fortfarande kvar; PeaTheMec, Anonymous, Hagbard och Antennen. Det var kul att se.
    Tack för hjälpen med att hitta dit.
    Nokia 9802
    Elvis
    M2, Funcard

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss