Sidan 3 av 4 FörstaFörsta 1234 SistaSista
Resultat 21 till 30 av 36

Ämne: Är det sant? AU CD

  1. #21
    Bästa vore ändå om det var mel folk som la ner tid på att lära sig att hacka systemen..

    många som bara sitter och vänter och inte ger tillbakanågot rtill dom som sliter för free tv ..

    Lite synd..

  2. #22
    Jadu, tycker vi borde bestämma ett stormöte på irc eller in real life så dom som kan lite mer än oss andra kan lära ut och visa hur man kan läsa av information ur korten mm så att vi alla kan hjälpas åt...lite svårt att göra nåt åt saken när man inte kan heller, var juh lite enklare förut men med dagens kodningar fattar jag nada...har inte lyckats fått någe vettig information ur dom senaste korten iaf...hur ska dom lyckas få fram nåt om man inte ens vet vad man ska använda för verktyg? :roll:

  3. #23
    Citat Ursprungligen postat av Dado2002
    Citat Ursprungligen postat av -=Stiffe=-
    jo klart det finns AU till C-D där ute....men man ska hålla hårt i dom så att det inte läcks till obehöriga ;-)
    Kan du skicka till mig om du har såna AU till MII. Jag vill bli övertygad
    skicka till mig oxå Är de för mycket begärt om jag ber dig skicka 1000 kr när du endå håller på å skickar en massa grejer hit å dit å så skulle jag vilja ha en in spelningsbar DVD spelare . Tack på för hand .......... :idea:
    Dreambox 7000s Samsung 9500 patchad Nokia 9310 x4 tvilling abb på fampak.Triax dvb 354 t. Sat 1*W 5*E 13*E

  4. #24
    Citat Ursprungligen postat av Fonzie
    Citat Ursprungligen postat av Dado2002
    Citat Ursprungligen postat av -=Stiffe=-
    jo klart det finns AU till C-D där ute....men man ska hålla hårt i dom så att det inte läcks till obehöriga ;-)
    Kan du skicka till mig om du har såna AU till MII. Jag vill bli övertygad
    skicka till mig oxå Är de för mycket begärt om jag ber dig skicka 1000 kr när du endå håller på å skickar en massa grejer hit å dit å så skulle jag vilja ha en in spelningsbar DVD spelare . Tack på för hand .......... :idea:
    jag skulle kunna tänka mig en digitalkamera..

  5. #25
    Seniormedlem
    Reg.datum
    May 2004
    Inlägg
    1 139
    Tackad
    1 gånger
    hehe och en dreambox mee så sliper ja köpa en :wink: :smile:



    www.cardtrix.com så sålde dom ju au för typ ett år sedan
    med den sidan som inte är värt att nämnas två gånger är bara skit snack dom som hadde den sida siter väll till och med i fängelse nu eller?
    Dreambox

  6. #26
    Tråden blev ju rätt lång på så kort tid. Kuligt. Men vad kom vi fram till??
    MC-buren MV-Coach.

    SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

  7. #27
    Ja det var inte mycket man kom fram till*hehe*Man får väl vänta och se antar jag

  8. #28
    när sa jag att jag hade filerna???
    Bara så att ni vet så klarar inte MII AU så...

  9. #29
    Citat Ursprungligen postat av -=Stiffe=-
    när sa jag att jag hade filerna???
    Bara så att ni vet så klarar inte MII AU så...
    Vilka kort klarar det då?

  10. #30
    Bra fråga...tänkte precis fråga vilka kort som klarar det? Och varför klarar inte MII AU? *nyfiken*

    Stiffe: Var i Skåne bor du? Kan testa hos mig oxo. Vad hade han för mottagare och kort?
    MC-buren MV-Coach.

    SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

Liknande ämnen

  1. VLC på Ubuntu = sant ?
    Av wendigo i forum Dreambox
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-03-23, 20:08
  2. Com Hem + DM 600 = Sant?
    Av figgefopp i forum Dreambox
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-01-24, 21:16
  3. APB + DI + IP = Sant
    Av Ripleyonline i forum Övrigt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2005-10-14, 11:16
  4. Sant?
    Av Guitarrman i forum Com Hem
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2004-01-16, 01:43
  5. kan det vara sant ???
    Av jaimeestocolmo i forum Com Hem
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2003-12-07, 13:40

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss