Sidan 2 av 4 FörstaFörsta 1234 SistaSista
Resultat 11 till 20 av 36

Ämne: Är det sant? AU CD

Vilken kort typ ?
    M2,bc eller titanium?

Bara för att det är roligt att veta.
    Dreambox 7020s , Combobox ,3st Nokia 9780
    Macab 450dw

inte för att det skulle vara kul med hemma tillverkade AU kort till C+

men säljer inte butikerna au kort ?
    Så dom finns !!

angående au filer

det hade inte varit så dumt att få tag i dom filerna.......nån som har?skicka dom i så fall

Man får hoppas att dom filerna inte blir public för då byter väl CD också system som viasat.

Citat Ursprungligen postat av Jojje_115
    Man får hoppas att dom filerna inte blir public för då byter väl CD också system som viasat.
    Det har du iofs rätt i, men som vi har fått erfara så är ett systembyte inget som görs över en natt. Det är en enorm investering för bolagen och mycket arbetssamt.

Om de nu är som "ryktena" säjer på nätet att det finns AU så kommer även dom filerna att bli publika. Vänta bara, men när är det ingen som vet.
    /klas

--------------------------------------------------------
    ComHit!: The ultimate place for FREETV lovers

Jag är emot att filler ska delas ut till "vanliga användare" pga de kommer att sälja AU kort vidare och fler och fler kommer att ha pirat TV hemma.
    Då förlurar CD massor av kunder och "kodar om/ändrar" hela systemet igen.

Vi som sitter hemma med våra kort,brännare,mottagre,mjukvara osv vill inte att det ska ske ... eller?
    ------------------------------------------------

Samsung 9500 AY
    Multiprogrammerare 3.5 /1.5
    MII kort

Citat Ursprungligen postat av Dado2002
    Vi som sitter hemma med våra kort,brännare,mottagre,mjukvara osv vill inte att det ska ske ... eller?
    Precis vad jag menar för min del funkar det bra som det är nu.

När/om dessa AU-filer nu kommer, lär de säkerligen inte funka så länge. Jag skulle nog inte själv köpa sådant kort, då det är för "kostsamt" + att det är för "osäker" funktion. Menar: Man ve tju inte hur länge dessa varar. Då KAN det vara utslängda pengar - KAN löna sig.

Så är min tanke.
    MC-buren MV-Coach.

SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

Seniormedlem
    Reg.datum
    Aug 2004
    Tackad
    28 gånger
    Ni är helt otroliga, alla som tror att filer till kort växer på träd räck upp en hand! Oj, 95% av alla forumets medlemmar visstar visst frenetiskt med händerna!

Jag skulle nu vilja upplysa ni stackars drönare att det gör dom faktiskt inte!!! Någon har faktiskt jag gjort dessa filer och nej han/hon/de har inte hittat ett skript nedkluddat på ett papper sänt till han/hon/dem via snigelpost ifrån killen i himmlen! Nä, faktiskt inte!

Så som de ca en promille här som faktiskt har lite hjärnceller i behåll kanske helt själva utan steg-för-steg beskrivning nu räknat ut att denna typ av kort är inget man stoppar in i sin mp3.5 och trycker på en copy-knapp i ett program som faktiskt uppstått ut ur tomma intet!

Ovanstående kanske framstår som rena grekiskan men sant är det!

Verkar som du kan din sak, Volvo3??

Enda JAG vet är att det finns AU-kort, men dessa håller man verkligen hårt i just pga att dessa inte ska läcka ut så CD får tag i dem och stänger ner nycklen/nycklarna. Varför skulle någon vara så "korkad" att ge ut dessa då, om de nu kan få ut dessa?
    MC-buren MV-Coach.

SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

Liknande ämnen

1. VLC på Ubuntu = sant ?
    Av wendigo i forum Dreambox
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-03-23, 20:08
  2. Com Hem + DM 600 = Sant?
    Av figgefopp i forum Dreambox
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-01-24, 21:16
  3. APB + DI + IP = Sant
    Av Ripleyonline i forum Övrigt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2005-10-14, 11:16
  4. Sant?
    Av Guitarrman i forum Com Hem
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2004-01-16, 01:43
  5. kan det vara sant ???
    Av jaimeestocolmo i forum Com Hem
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2003-12-07, 13:40

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss