Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 12

Ämne: Zlatan RulzZ!!

  1. #1

    Zlatan RulzZ!!

    Året är 2006 och Nedved, Zidan och Zlatan har alla hamnat i Juve.
    Av någon anledning är de ute och åker bil tillsammans med Figo...
    Figo körkapacitet är ju inte så lysande och efter några pilsner så drar han rätt in i ett träd. Alla fyra dör. Som alla förstår så tar Figo steget direkt ner i helvetet.
    Zidan, Nedved och Z tar sig dock upp till pärleporten där de välkomnas av Sankte Per, som direkt leder dem in till vår Herre. De tre stegar fram mot Gud som sitter på sin tron. Gud säger då: "Nedved, vad är det bästa med fotboll?" Nedved bugar sig och svarar: "Det bästa med fotbollen är att jag har kunnat sprida glädje till folket, tjäna pengar till mitt uppehälle och få se hela världen". Gud ansåg att det var ett bra svar då han sa: "Bra Nedved, kom och sitt på min vänstra sida".

    Gud tittade sedan på Zidan och sa: "Och du Zidan, vad är det bästa med fotbollen?", Zidan svarar lite försynt: "Herre, jag
    kommer från fattiga förhållanden och har lyckats visa mina medmänniskor att det finns en väg ut ur det hela och att man inte
    behöver vara dömd till ett liv i misär. Samtidigt har även jag kunnat sprida glädje till folket".
    Gud svarade: "Bra svarat Zidan, kom och sitt på min högra sida.".
    Gud tittade sedan på Zlatan och sa: "Vad tycker du då Zlatan?"
    Zlatan tittar upp, harklar sig, spottar på marken och säger:
    "Du sitter på min stol".

  2. #2
    :lol: :lol: :lol:

  3. #3
    Hehe som de kan bli för honom. "hur var frågan", typ kanske undrar Zlatan?
    MC-buren MV-Coach.

    SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

  4. #4
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Oct 2003
    Inlägg
    203
    Tackad
    2 gånger
    Zlatan är en talangfull spelare.

    När han kommer till en tredjedel av Maradonas klass...då kan han BÖRJA tro på Gud. Att tro att han ÄR Gud, ligger en bit fram...
    ;-)

  5. #5
    Klart han är! Innan tyckte jag han var en diva, men han har verkligen vuxit i rollen.
    MC-buren MV-Coach.

    SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

  6. #6
    Helt rätt attityd!!!

  7. #7
    Inte vuxit i rollen som diva utan vuxit som lagspelare. Har sett honom växa upp då jag spelade fotboll på samma gård med några av hans kusiner/släkt.
    MC-buren MV-Coach.

    SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

  8. #8
    Det är media som är största boven i det hela .... lämna killen i fred .... jag tror att han kommer att bli en av de bästa/största spelare i sverige genom tiderna ....
    ------------------------------------------------

    Samsung 9500 AY
    Multiprogrammerare 3.5 /1.5
    MII kort

  9. #9
    Dado2002:
    om han inte redan e de ???

  10. #10
    Ingen tvekan at han HAR fått en del " massmedialt ljus" på sig. Frågan är egentligen hur det påverkar honom, då han ju är ganska ny än. Tiden får utvisa.
    MC-buren MV-Coach.

    SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

Liknande ämnen

  1. Zlatan i kväll
    Av rox i forum Övrigt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-08-29, 10:33
  2. vill se Zlatan ikväll!?
    Av Svenljungaz i forum Viasat
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2004-11-03, 16:21

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss