Du skall sätta proggern i phoenix innan du kör ett scrip, med rätt comport inställd
:arrow: Prova att scripta atr, sen spöket
:arrow: Prova köra med script tool (gamla nycklar), sen spöket
:arrow: Prova att programmera med den filen som är daterad 6 Juli från http://www.ssheurope.com , sen spöket




Svara med citat
