de tror jag på,de som tillverkas detta året,är redan förbeställd.,om du kolla i deras eget forum,då ser du hur eftertraktad den är och blir.
tyvärr har dom problem med leveransen.
de tror jag på,de som tillverkas detta året,är redan förbeställd.,om du kolla i deras eget forum,då ser du hur eftertraktad den är och blir.
tyvärr har dom problem med leveransen.
Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.
Dessvärre är det ju oxo så, att saker kan vara heta och väldigt eftertraktade enbart via den tekniska informationen samt reklamen som sprids.
OM den sedan motsvarar dessa förväntningar som ställs på den återstår dock att se. Att det råder delade meningar mellan några, har väl ingen betydelse. Någon av dessa måste få rätt - emedan vissa får fel i sina "förutspådda" utsagor.
Frågan kvarstår dock: Storsäljare eller inte? Det är upp till köparna att avgöra. Säljer den som smör i Skandinavien? Även här får vi se hur det blir med den saken.
Intressant ska det dock bli att följa både den, Dreamboxen samt de andra som kommer med liknande prestanda/egenskaper. Det kommer ju alltid nyare och bättre boxar med tiden. Bra och mindre bra.
MC-buren MV-Coach.
SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!