Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Ny mottagate.......?

Ny mottagate.......?

Tjaba!

har just sålt min Sammy för att det inte går att titta på NDS Va f.n. ska ja köpa, vill ju kunna se både Conax o via....har kollat lite på Strong SRT 8700 är de nått att ha.....(är inte så insatt....och inte så rik.......=)

Ber om förlåtelse om fråga har tagits upp tidigare (sitter på modem och de tar typ en minut för sidorna att laddas....... :twisted: )
    // Fuzz

Strong 8700, Triax dsi354 och Thomson går det att köra båda systemen på.

MVH jojje

Isch inget kuligt med modem. Tur man inte har de mera. Ska jag flytta nästa gång SKA de va RIKTIGT bredband.

Strong 8700 verkar ju vara en bra, men "seg" mottagare. Ger dig inga länkar då modem ÄR segt o långsamt....men gå gärna in och kolla på närmsta handlare så kanske de har lite mer info...?
    MC-buren MV-Coach.

SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

den blir bättre med den nya mjukvaran när den kommer nu finns det nog många trådar om denna box
    viasat-cd motarbetar varandra men vi hjälps åt m.v.h.reidar fra BREKKEN

jooo.....ge mej länkar.....är ju på bredband ibland......=)

//Fuzz

Använd sök http://www.comhit.net/search.php

slå in 8700 så har du läsning så det räcker
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss