Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista
Resultat 11 till 20 av 24

Ämne: M Ii

  1. #11
    testa vilken comport som funkar sen proggar du i phonix läge det är inte svårt ha det bra
    viasat-cd motarbetar varandra men vi hjälps åt m.v.h.reidar fra BREKKEN

  2. #12

    M Ii

    Om du läser så är min fråga vilket ska jag köpa men det verkar den på Ad teknik verkar bra mp3,6.
    Jag köper en sån och jag lär återkomma med frågor sen.
    Tack så länge.

  3. #13
    Seniormedlem
    Reg.datum
    May 2004
    Inlägg
    1 139
    Tackad
    1 gånger
    TouchMan65 infinity usb phoenix är minst lika framtids säker som MP3.6USB
    Dreambox

  4. #14
    vappi: Kolla på www.adteknik.se där finns brännaren.

    reecord: Jaså? Kan den oxo byta programvara om det kommer nyare kort, vilket det kommer att göra? Jämfört dessa med varandra?

    Menar: Att DU tycker Infinity är bättre än MP3.6USB är en sak, men själv vill jag gärna ha andras omdömen om dessa två - inte bara att "xxxx är bäst" och inga andra ord. Förstår du hur jag tänker?

    Ska själv byta ut min brännare och det blir en MP3.6USB OM jag nu inte finner infinity bättre. Än har jag inte sett tecken på att jag skulle ändra min ståndpunkt om brännare....
    MC-buren MV-Coach.

    SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

  5. #15
    Om man enbart har USB så finns det bara ett alternativ och det är Ad-tekniks

    Infinitys kräver precis som du säger BÅDE usb och seriesladd
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  6. #16
    Tack T-bird. OM man ska ha Infinity USB Pnoenix-brännaren i Phoenixläge krävs seriellkabell (Gäller bränning av MII och Titanium). Håller på att försöka jämföra och ha mig mellan dessa 2 nu. Enda fördelen jag ser är att den är något billigare än MP3.6USB.

    MP3.6USB verkar dock än så länge vinna i längden. Hanterbarheten verkar klart lättare och bättre.

    Länk - Infinity Phoenix USB:
    http://www.neptunsat.com/se/FAQ/Infi...hoenix_USB.htm

    Länk - MP3.6USB:
    http://www.adteknik.se

    Tester av olika brännare på Duwgatis sida:
    http://www.duwgati.com/uk/page.php?page=phw-inleiding
    Hur opartisk han är låter jag vara osagt.
    MC-buren MV-Coach.

    SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

  7. #17

    M Ii

    Japp
    Jag har skickat mitt till de (AD teknik Ab).
    Och de skickar en ny Mp3,6 för 515 kr, inte så tokigt.
    Jag kollade med dem och dessutom så är det en jävligt bra sida med program för brännare och instruktioner.

    Väntar på den och MII.

    Tack

  8. #18
    Seniormedlem
    Reg.datum
    May 2004
    Inlägg
    1 139
    Tackad
    1 gånger
    har man bara usb så är ju mp3.6 själv klar :smile:

    jo touch man ja förstår hur du tänker men ja vill på stå att infinity usb phoenix är snäppet bätre.

    ja hadde en förut viserligen en multi progg 3.5 men ja hävdar att infinity usb phoenix är lite vassare

    men det är min åsikt :P
    Dreambox

  9. #19
    Reecord: MP3.5 seriell och MP3.6USB är inte samma brännare. 3.6:an är mycket bättre. Prova en sådan och jämför så får du se. Undrar just igen varför DU anser Infinity skulle vara bättre?



    Kolla gärna Duwgatis länk om de olika brännarna så får du avgöra själv vilken han ansåg bäst.
    MC-buren MV-Coach.

    SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

  10. #20
    Disse brennerne er vel nokså like, men MP3.6USB trenger kun USB tilkobling, dvs at den kan enkelt brukes på laptops uten COM port (serieport)

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss