Sidan 1 av 3 123 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 24

Ämne: M Ii

  1. #1

    M Ii

    Hej
    Jag undrar om man kan programmera kort med en Infinity USB alltså
    M II eller lär jag skaffa annan brännare? M II fungerar det för conax.

  2. #2
    sök så hittar du har varit på tapeten tidigare
    **** kom ihåg, google är din vän ****

  3. #3

    M Ii

    Jag kanske ska jag skriva lite mer om programmeraren innan ni vet vad jag talar om.
    Jag har en Infinity USB
    Software version 1,17
    Driver version 1,10
    Firmware version 1,00

    Det ser inte bra för mig för på listan där det står vilka kort som jag kan använda mitt brännare så hittar jag ej M II.
    Byter de ofta koder alltså C***X.

  4. #4
    Alltså igen: Ovanför dig har du en sök-funktion, använd gärna den och öva på. Den ÄR bra. Bara skriv in t.ex. "infinity" så får du en massa svar...bara att kolla genom så vips hittar ud svaret.

    Där hittar du även svar på hur ofta CD byter koder. Lycka till..
    MC-buren MV-Coach.

    SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

  5. #5
    du behöver en progger som klarar phoenix 3.58MHz
    Sen Cd blev tillgängligt så har dom kodat om med allt från 1-6 veckors mellanrum
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  6. #6

    M Ii

    Tack till de som förstår att det finns nybörjare och kan leda folk till rätta.
    Jag lär nog köpa en ny programmerare.

  7. #7
    Seniormedlem
    Reg.datum
    May 2004
    Inlägg
    1 139
    Tackad
    1 gånger
    om din brännare heter infinity usb phoenix så tycker ja inte att du ska köpa en ny. För det är en av dom säkert bästa brännarna du har där hemma.

    Har själv en sådan :wink:
    Dreambox

  8. #8
    Den är INTE framtidssäker som MP3.6USB är (om det nu betyder något?). Vad mer som kan skilja vet jag inte, vet du Reecord?
    MC-buren MV-Coach.

    SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

  9. #9

    Mii

    Infinity USB Phoenix Räcker det med den för att bränna MII kort och om det är mycket krångligt att programmera kontakta brännarn från datorn och om det är nåt att satsa för en nybörjare.
    Mp3,6 var hittar jag att köpa en sån.

  10. #10

    M Ii

    E serie port är det com porten.
    För vad jag förstår så ska man ha både usb och seril kabel för att det ska gå att bränna MII kort med infinity usb pheonix eller räcker det med usb kabel.
    Jag har usb port vilket brännare ska jag köpa för att det ska fungera.
    Som sagt helt Nybörjare hoppas att ni förstår det tittat run här och jag börjar få nå um om vad det handlar om.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss