Hej.
Är det någon som vet om man kan få in dom 3 kroatiska kanalerna? Utan orginal kort...
Hej.
Är det någon som vet om man kan få in dom 3 kroatiska kanalerna? Utan orginal kort...
Vilka 3 kanaler menar du?Ursprungligen postat av zadom
"Let me tell you something, pendejo. You pull any of your crazy shit with us, you flash a piece out on the lanes, I'll take it away from you, stick it up your a*s and pull the f**king trigger 'til it goes 'click'"
hrt1 hrt2 hrt3 tror jag att dom heter hrt plus kanske den sista heter...
HRT 1 är gratis kanal, HR 2 och HRT Plus är kodade i viaccess, vet ej om det finns filer till de dock. kanske nån annan får svara på det.
"Let me tell you something, pendejo. You pull any of your crazy shit with us, you flash a piece out on the lanes, I'll take it away from you, stick it up your a*s and pull the f**king trigger 'til it goes 'click'"
Är det inte så att Hrt2 o Hrt Plus är kodade i den nya Via2 system.
Jag är ocskå intresserad av såna filer...
------------------------------------------------
Samsung 9500 AY
Multiprogrammerare 3.5 /1.5
MII kort
Det är via2 så det går inte
Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !
Jag har bara en fråga/förslag. Försök att skriva vilken sort av viacess det är. Om det är via1 så försår man att det är viacess 2.3. Säger ni via2 så kan det antingen vara viacess 2.4 eller det nyare 2,5 (borde väl kallas för via3)
/soprano
- Look! I'm Al Pacino from Scarface!
- No you're not! You're Fredrik the idiot from Sweden.
**Gary Busey till Fredrik Wikingsson efter en omgång Paintball.**
Spelar det roll? Finns det filer för 2.4?
Bara oskyldig fråga då jag inte vet.
"Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience"
2.4 går att MOSCA
Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !
Som T-bird säger så går Viacess 2.4 att mosca, t.ex. gamla ART orginal kort gick att modifiera så att man fick ett abbonemang som räckte i all oändlighet. Nu är den servicen (2.4) stängd och det krävs ett 2.5 kort (går inte att mosca och är inte knäckt (än)) för att kolla på ART.
Det är därför jag tycker att man ska skriva ut den "rätta" beteckningen när man skriver om Viacess.
//soprano
- Look! I'm Al Pacino from Scarface!
- No you're not! You're Fredrik the idiot from Sweden.
**Gary Busey till Fredrik Wikingsson efter en omgång Paintball.**