Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: dubbla tuners?

  1. #1
    Seniormedlem
    Reg.datum
    May 2004
    Inlägg
    1 139
    Tackad
    1 gånger

    dubbla tuners?

    visst fasen har dreambox dm 7000-s bubbla tuners :shock:

    puhh många dreambox frågor så här före köpet det hoppas ja att ni förstår :smile:

    grabbarna i crew får snart öppna en tråd som heter typ record dreambox tråd eller något liknande
    Dreambox

  2. #2
    dm-7000s har inte dubbla turnersdet är väl DM7085 som kommer att ha det när den kommer.

    Mvh jojje

  3. #3
    Seniormedlem
    Reg.datum
    May 2004
    Inlägg
    1 139
    Tackad
    1 gånger
    jaha är du säker på det? :?
    Dreambox

  4. #4
    ja helt säker på det.

  5. #5
    Seniormedlem
    Reg.datum
    May 2004
    Inlägg
    1 139
    Tackad
    1 gånger
    okej tack för hjälpen
    Dreambox

  6. #6
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Oct 2003
    Inlägg
    203
    Tackad
    2 gånger
    angående dubbla tuners, så har jag nyss skaffat en topfield 5500pvr med 80gb disk.

    Har inte hunnit prova den så där jätteutförligt, men än så länge är den kanon.

    Kör med m2 och med den inbyggda conax camen, och inga problem. har också inte upplevt att det blir svart i rutan en bråkdelssekund som det blev med philipslånebox. inte heller dyker epginfot när man kollar på kioskkanalerna. detta utan att jag gjort nåt åt det (som att radera egp-kanaler etc)

    provat att ladda över en inspelning via usb2 till datorn, och det tog 14 min för en 2 gb fil ca. Väl där så demuxade jag filen i dvr.studio och sen koda om den för dvd i tempg dvd author.
    Funka skitbra.

    har också överfört mp3filer till receivern och kan spela upp dem därifrån.

    har ännu inte provat med att överföra mpg-filer och spela upp dom i receivern, men det skall gå. inte avi dock.

    hur den handskas med 5.1 vet jag inte än, då jag inte har sett en sån sändning. (har inte fått min canal+ tidning för oktober. nån som vet var man kan se sån't info på nätet? om canal filmkanalerna alltså?)

Liknande ämnen

  1. Dubbla tuners --> Titta och spela in?
    Av tobbelobbe69 i forum AzBox
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2010-10-01, 13:15
  2. Dubbla tuners?
    Av Vistasol i forum Dreambox
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2009-07-12, 12:43
  3. Box med dubbla tuners
    Av ToLin i forum Com Hem
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-01-04, 19:27
  4. Svar: 18
    Senaste inlägg: 2006-11-16, 09:55
  5. DVB-S med dubbla tuners ?
    Av LancelotSweden i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-09-19, 16:11

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss