Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista
Resultat 11 till 20 av 24

Ämne: Comh*m lösning?

  1. #11
    Tycker vi ska vara tacksamma för att det finns folk som jobbar på en lösning och samtidigt delar med sig.
    Visst blandas skit med nyttigheter, men som sagt, det är upp till var och en att testa och ta konsekvenserna därav.

  2. #12
    ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Inlägg
    3 219
    Tackad
    14 gånger
    Citat Ursprungligen postat av -=Stiffe=-
    Citat Ursprungligen postat av piratolle
    Största anledningen till att jag inte skrev länken beror på att Voy forumen är öppna så det avhandals en hel del avseende kortnasare vilket inte är uppskattat att länka till om jag uppfattat saken rätt.

    Hade ingen avsikt att förmedla fake script, det är upp till var och en att bedöma om det är fake eller inte, ännu bättre, den som vet att det inte fugerar kan förmedla detta i tråden och det är ju gjort nu, mycket tydligt dessutom.

    Att scripet skulle slå ut kortet verkar föga troligt men det finns inga garantier, har man den här hobbyn så finns det inga garantier alls det är upp till var och en att bedöma information, vi tipsar dagligen folk om kort och brännare som kan vara värdelösa om en vecka vems ansvar är det, fel "branch" för personliga ansvar?

    Men jag har nu lärt mig läxan och kommer naturligtvis INTE posta fler script oavsett källa.
    Klart du ska lägga upp lite script men testa gärna först :wink:
    Han hade ju inte comhem, blir lite svårt då.
    Visst, jag tycker att det är bra att du kan lägga upp script som du kan hitta, men man måste kanske kolla en aning på källan oxå. Voy är väl inte den mest tillförlitliga platsen.
    Lägg gärna upp script, om dom på någon annan sida säger att det fungerar, och att du är minst 93.543% säker på att de funkar.

  3. #13
    Tror det kommer ta ett par månader om inte år :shock: innan ComHem kommer i närheten av att bli knäckt om det ens kommer bli det

  4. #14
    ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Inlägg
    3 219
    Tackad
    14 gånger
    -------------------
    Strecket betyder, inge mer antaganden och gissningar i denna tråd.

  5. #15
    Den som lever får ju se hur det blir innan vi får bild på CH via p-kort. Varför ens gissa och anta när inget är säkert? Hur lång tid tog det senast då de bytte - någon?
    MC-buren MV-Coach.

    SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

  6. #16
    Det är ofta folk pratar om "icke trovärdiga källor". Vilka är då de trovärdiga?
    Har aldrig hört någon här inne prata om en källa som är trovärdig.
    Bara en undran...

  7. #17
    Om jag inte minns fel så tog det 2-3 år senast.
    Kommer ihåg att jag satt med boxen i högsta hugg och bara väntade... precis som nu :-)

  8. #18
    Hela 2-3 år innan det kom ut något!? Isch inget kuligt. Säker på de? När var detta som de bytte?
    MC-buren MV-Coach.

    SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

  9. #19
    Om jag inte minns fel så var det i slutet av November ifjol bilden blev svart...

  10. #20
    2003-12-04 bytte comhem...

Liknande ämnen

  1. M II lösning
    Av emma i forum Canal Digital
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2004-12-25, 18:32
  2. lösning
    Av rottweiler i forum Canal Digital
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2004-02-01, 18:56
  3. Lösning på väg
    Av Fidde_1 i forum Com Hem
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2003-12-09, 17:51
  4. Comh koder
    Av shiraq i forum Com Hem
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-12-09, 16:12
  5. lösning?
    Av gusten i forum Boxer
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-10-29, 22:37

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss