Resultat 1 till 10 av 10

Ämne: m11 kort

  1. #1

    m11 kort

    Har problem med Canal digital kanaler att bilden försvinner i ca 15 sekunder då och då,någon som vet bot?
    Mottagare shark galeleo
    mII kort och infinity inf progammerare
    Mvh Tapper

  2. #2
    Det får du nog leva med är jag rädd.....skaffa ett Titaniumkort så slipper du detta. MII är inte lika stabila av sig.

  3. #3
    Tack för hjälpen
    Mvh Tapper

  4. #4
    Kolla Parabolinställningen Säkert lite dålig signal !!!! :!:

  5. #5
    Plat*numkortet ska ju vara samma som M11 men bättre så jag undrar om om man använder M11 filerna till Plat*numkortet och om bilden svartnar även med detta kort ?

  6. #6
    Citat Ursprungligen postat av tolare
    Plat*numkortet ska ju vara samma som M11 men bättre så jag undrar om om man använder M11 filerna till Plat*numkortet och om bilden svartnar även med detta kort ?
    Om du proggar ett platinum med MII filer så är det exakt samma som ett MIIkort.

    Bättre att progga ett MIIkort med platinumfiler :P
    Vet dock inte om det blir stabilare
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  7. #7
    Får väl försöka att greja lite.Har beställt ett titaniumkort.
    Tackar för all hjälp
    Mvh Tapper

  8. #8
    Citat Ursprungligen postat av dasse
    Kolla Parabolinställningen Säkert lite dålig signal !!!! :!:
    Det är absolut ingen dålig signal utan det är nånting med MII korten så om man vill slippa dessa avbrott så gäller Titanium kort !
    CD ABB 70CM THOR SIRIUS
    COMBOBOX

    "Hjälper inte tjära, brännvin eller bastu är du döden nära!"

  9. #9
    Det felet hade jag oxå med min brors box, Körde MHW fixen (finns i filarkivet) så var det lugnt med MII kortet!

    Mvh Crall

  10. #10
    Citat Ursprungligen postat av T-bird
    Citat Ursprungligen postat av tolare
    Plat*numkortet ska ju vara samma som M11 men bättre så jag undrar om om man använder M11 filerna till Plat*numkortet och om bilden svartnar även med detta kort ?
    Om du proggar ett platinum med MII filer så är det exakt samma som ett MIIkort.

    Bättre att progga ett MIIkort med platinumfiler :P
    Vet dock inte om det blir stabilare
    Var kan man finna dessa Platinumfiler??
    Eller är det någon som redan provat om det blir stabilare??

    Ha en bra dag !!
    "I datavärlden finns det VÄLDIGT många nollor, men ytterst få ettor." (JB)

Liknande ämnen

  1. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-13, 12:00
  2. Svar: 7
    Senaste inlägg: 2003-12-23, 00:38

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss