När det gäller porr så skall det ta mig f*n vara stora j*vla siliconpattar och inget annat :roll:
När det gäller porr så skall det ta mig f*n vara stora j*vla siliconpattar och inget annat :roll:
Nu återgår vi till en anständig nivå på diskussionen tack
Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !
Jag saknar en kanal som jag hade när jag var stolt parabolägare. B4U hette den, en Indisk kanal. Hur bra som helst.
tror det hela är en prisfråga.. Ryska Euronews=0kr i avgift för comhem, ViasatSport2=massa kronor att betala
Dessutom ska man inte förringa betydelsen av hemspråkskanaler. Tänk er själva hur det skulle vara att flytta till ett annat land. Frivilligt eller ej.
Om man skulle bo i Spanien eller Irak eller nåt så skulle det vara rätt ok att kunna få in SVT på kabeltv'n.
Anledningen till att ryska Euronews ligger som en egen kanal är väl att den ljudkanalen inte får plats på den vanliga Euronews-kanalen? Vete fan om Euronews är gratis för com hem. De får nog allt betala ett par kronor per hushåll.Ursprungligen postat av ehrlin
När com hem nu anser sig ha råd och plats för så många hemspråkskanaler hoppas man att även fler kanaler på engelska / svenska tillkommer. Com hem har uppenbarligen danska TDC Kabel-tv som förebild, deras kanalutbud ser ut så här:
http://tdckabeltv.dk/appmanager/ktv/privat;jsessionid=BwWxnhyyQT0GMThLvHzV26YQMg9ZRGQG bCkZxtZJVN3LDzJ8TBxv!1963889805?_nfpb=true&_pageLa bel=sprogpakker&_nfls=false
Några kanaler jag kan tänka mig att com hem tittar på för möjlig vidareutsändning är:Ursprungligen postat av madgunnar
Motors TV
Adventure One
BBC Food
Reality TV
Viasat History
Fashion TV
Showtime
Performance Channel
VH1 Classic
MTV Base
MTV Hits
Viasat Sport 2
Viasat Sport 3
Kul om com hem skulle läppa loss och lägga in allihopa. Men det lär ju aldrig ske...
Sci-Fi channel måste in i Comhes utbud!
Sci-Fi fanns i en nordisk version som låg i com hems utbud under slutet av 90-talet.Ursprungligen postat av Noreply
Kanalen lades dock ner och finns nu endast i UK och den versionen får inte sändas till Sverige.
Vad jag hört lär även UK-versionen vara nedläggningshotad.
Ägarna, Universal, vill tydligen göra om den kanalen "13th Street" som finns i flera andra länder.
Den engelska varianten är skit. Det är den amerikanska kanalen jag vill ha hit! Tekniken finns ju för att få hit den billigt så jag förstår inte varför Comhem snålar som dom gör med allt?Ursprungligen postat av the varan