Tack killar!
Har fått igång det hjälpligt nu. Måste dock installera om datorn, alldeles för mycket smörja på den!
Mami: Det du sa om fjärren, gjorde du något speciellt för att få den att fungera?! Före mig fungerar bara "Volymen".
/P
Tack killar!
Har fått igång det hjälpligt nu. Måste dock installera om datorn, alldeles för mycket smörja på den!
Mami: Det du sa om fjärren, gjorde du något speciellt för att få den att fungera?! Före mig fungerar bara "Volymen".
/P
Pcpetter:
för fjärren så kan du ändra vilka knappar som skall styra vad via settings --> controler
bara att dubbelklicka på den du skall ändra å så tar du på learn knappen för fjärren i den nya rutan....
Testa med detta en del igår men progdvb börja bara kapa nu som då så jag körde över min backup kopia idag å nu e allt bra.
Så jag rekomenderar att du tar en kopia av ditt progdvb före du börjar testa :wink:
Megaman:
jag vet att det bara finns kiosk 1-11, men oftast bara på nån av de första + 9-11 som det finns nån film!!!
konstigt om det kommer rännder i bilden... har jag inte varit med om.
men igår tappa jag bilden på canal+ film2 när jag höll på med fjärren. men efter att jag kopierat över backup kopian i morrse så börja jag se bild på den igan....
så du kan ju testa att ladda ned nån gammlare version/nyare!! å testa... tyvärr finns inte den versionen jag använder för nedladdning på progdvb.com mera...
/mami
VU+ Duo2 DVB-C + Twin DVB-S2 med OpenVix.
Parabol: 1x Universal LNB + Rotor