Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 12 av 12

Ämne: Dv-S Fråga

Tack killar!
    Har fått igång det hjälpligt nu. Måste dock installera om datorn, alldeles för mycket smörja på den!
    Mami: Det du sa om fjärren, gjorde du något speciellt för att få den att fungera?! Före mig fungerar bara "Volymen".
    /P

Pcpetter:
    för fjärren så kan du ändra vilka knappar som skall styra vad via settings --> controler
    bara att dubbelklicka på den du skall ändra å så tar du på learn knappen för fjärren i den nya rutan....
    Testa med detta en del igår men progdvb börja bara kapa nu som då så jag körde över min backup kopia idag å nu e allt bra.
    Så jag rekomenderar att du tar en kopia av ditt progdvb före du börjar testa :wink:

Megaman:
    jag vet att det bara finns kiosk 1-11, men oftast bara på nån av de första + 9-11 som det finns nån film!!!
    konstigt om det kommer rännder i bilden... har jag inte varit med om.
    men igår tappa jag bilden på canal+ film2 när jag höll på med fjärren. men efter att jag kopierat över backup kopian i morrse så börja jag se bild på den igan....
    så du kan ju testa att ladda ned nån gammlare version/nyare!! å testa... tyvärr finns inte den versionen jag använder för nedladdning på progdvb.com mera...

/mami
    VU+ Duo2 DVB-C + Twin DVB-S2 med OpenVix.
    Parabol: 1x Universal LNB + Rotor

Liknande ämnen

1. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-09-19, 08:29
  2. Pc-frÅga?
    Av Carina i forum Övrigt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2003-10-14, 17:44
  3. En Fråga...
    Av choowie i forum Boxer
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2003-10-12, 14:27
  4. dum fråga
    Av vukan i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-10-10, 22:52
  5. tja en fråga
    Av xzenon i forum Com Hem
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-05-16, 06:14

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss