Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 18 av 18

Ämne: Gratis NamnUpplysning..... (118 999)

  1. #11
    tacka vet jag www.hitta.se för man sitter ju framför datan jämt så det går lite fortare.

  2. #12
    Som sagt. Någon gång måste man ju ha tillgång till dator. Det har ju större delen av det svenska folket...och tyska för att räkna in toxie oxo.

    När det sedan gäller att hantera datorn som verktyg (NEJ, INTE hammare eller andra likartade!!) kan det ju vara lite kinkigare. Allt är ju efter eget intresse..
    MC-buren MV-Coach.

    SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

  3. #13
    Citat Ursprungligen postat av ElFeo
    Citat Ursprungligen postat av toxie
    fungera perfekt,men man vet inte om de kostar nåt?
    Slår du ett 08-nummer så ska det också kosta som ett 08-nummer. Annars vore det lite väl enkelt att "lura" folk. Det är i varje fall vad jag tror. Om en månad får vi kanske svaret?

    Det stammer inte att 08-nummer alltid kostar som 08. I Malmo kostar vissa 040-nummer mer an Sverigesamtal. Sexlinjer o annat. Man anar inte detta forran det ar forsent. Tror det ar 040-38 xx xx.

  4. #14
    Citat Ursprungligen postat av flodis79

    Det stammer inte att 08-nummer alltid kostar som 08. I Malmo kostar vissa 040-nummer mer an Sverigesamtal. Sexlinjer o annat. Man anar inte detta forran det ar forsent. Tror det ar 040-38 xx xx.
    Nu tror jag att "flodis79" påstår något som inte är sant......
    Post & Telestyrelsen skulle aldrig godkänna det.....

  5. #15
    e man inte vid datorn så finns ju alltid mobilen & GPRS.. funkar fint för mig..

  6. #16
    Håller med Zoomas, det kan inte stämma att Sverigesamtal kan kosta olika. Som A-part i ett telefonsamtal skall du alltid kunna ta reda på vad det samtal du tänker ringa kommer att kosta. Det är därför som man som B-part med sin mobil utomlands får betala utladsdelen. A-parten kan inte veta att det blir ett utlandsamtal och då får B-parten, som förhoppningsvis vet var han befinner sig betala.
    Detta "08" nummer måste vara vidarekopplat till nummerupplysningen, troligtvis av någon anställd på ett större företag som inte har någon fungerande telesupport som upptäcker det. De som ringer nummret får betala för ett Sverigesamtal medan den som står för abonnemanget får bekosta nummerupplysningssamtalet.

  7. #17
    tackar,äntligen ett tydligt svar
    Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.

  8. #18
    Söker man på numret så står den på Eniro 118 118 AB

Liknande ämnen

  1. TV 1000 Gratis
    Av poolle i forum Viasat
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-03-18, 09:32
  2. Gratis kanalerna?
    Av sarre i forum Boxer
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-08-03, 09:11
  3. RIP Gratis TV3, ZTV
    Av Fedik i forum Boxer
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2005-07-20, 20:27
  4. TV3 gratis
    Av limo i forum Övrigt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2004-09-10, 17:31
  5. gratis tv
    Av kricko5 i forum Com Hem
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2003-12-09, 19:27

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss