Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Föräldralås med M-II?

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg

Föräldralås med M-II?

Har en bekant som vill kunna aktivera föräldralås för C+ utbudet, är det möjligt? Man brukar ju behöva uppge en kod för kortet men man vet ju inte den koden. Och försvinner detta när man uppgraderar koden?
    Kanske lagras koden i mottagaren och inte i kortet, vet inte ops:

Han har canal digitals värdelösa mottagare blir tokig när man går in på kiosk och inte kommer ur blå rutan (999 fungerar ej) så jag tänkte rekommendera honom köpa en Force 320S. Föräldralåsfrågan kvarstår dock. Tacksam för hjälp, en del har barn andra är religiösa och vill inte se kärleksprogram. :roll:

Gäst
    föräldralås kan nog inte ändras med piratkort använd orginalkort
    för att ändra det!
    kanalsökningen kan också krångla med piratkort.

Re: Föräldralås med M-II?

Citat Ursprungligen postat av realsimba
    Har en bekant som vill kunna aktivera föräldralås för C+ utbudet, är det möjligt? Man brukar ju behöva uppge en kod för kortet men man vet ju inte den koden. Och försvinner detta när man uppgraderar koden?
    Kanske lagras koden i mottagaren och inte i kortet, vet inte ops:

Han har canal digitals värdelösa mottagare blir tokig när man går in på kiosk och inte kommer ur blå rutan (999 fungerar ej) så jag tänkte rekommendera honom köpa en Force 320S. Föräldralåsfrågan kvarstår dock. Tacksam för hjälp, en del har barn andra är religiösa och vill inte se kärleksprogram. :roll:
    Du kommer ur blå rutan genom följande: Pil höger eller vänster
    sedan trycker du på C därefter trycker du 2 gånger på + då försvinner den blå rutan för mig iaf och jag har en Nokia 9321S

mvh X-Files
    CD ABB 70CM THOR SIRIUS
    COMBOBOX

"Hjälper inte tjära, brännvin eller bastu är du döden nära!"

text

Hej jag har också en nokia 9321s och när jag trycker pil hö eller vä och sedan C och plus plus så försviner den blå textremsan och i stället får jag upp en gul med text. 2-63 tjänsten ej tillgänglig mm
    //R

Om text remsan inte försvinner: prova att dra ut kortet snabbt ockh sätt in det igen

Re: text

Citat Ursprungligen postat av luukka
    Hej jag har också en nokia 9321s och när jag trycker pil hö eller vä och sedan C och plus plus så försviner den blå textremsan och i stället får jag upp en gul med text. 2-63 tjänsten ej tillgänglig mm
    //R
    Tryck 2 gånger på + knappen på fjärrkontrollen så försvinner den gula med texten 2-63 tjänsten ej tillgänglig

mvh
    // X-Files
    CD ABB 70CM THOR SIRIUS
    COMBOBOX

"Hjälper inte tjära, brännvin eller bastu är du döden nära!"

Liknande ämnen

1. Föräldralås på MII...
    Av Pytten i forum Canal Digital
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2004-12-23, 07:37
  2. Nollställa föräldralås
    Av realsimba i forum Canal Digital
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-06-17, 05:30

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss