Hej! fråga har en kompis som har en motagare CDC-7000 ST ,CD får ej bild med ett titanium har provat os 103,106 samt edit MVH men icke kan nån svara hur man går vidare OBS funkar med M-11.
Hej! fråga har en kompis som har en motagare CDC-7000 ST ,CD får ej bild med ett titanium har provat os 103,106 samt edit MVH men icke kan nån svara hur man går vidare OBS funkar med M-11.
Testat med filer från både st*pst*p och SSH??
En kan inte göra nåt, tillsammans kan vi göra allt
Den ska fungera med Titanium och man behöver inget annat än OS än 1.03
Kolla att kortet verkligen fungerar i någon annan box
Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !
Hej! Det funkar i en nokia 9902 samt Humax 5350, sätter jag i kortet i CDC 7000 ST så är det endast kodad sänding.
Filer härifrån fungerar garanterat det är bekräftat av andra med samma box
Du har inte lyckats vända kortet åt fel håll, chipset upp eller ner?
Starta ev om den med kortet isatt, helt strömlös sladden ur
Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !
Hej! Jag har försökt att få i gång en CDC 700 St med titanium men jag lyckas ej,filer från comhit os 103 men det går ej kortet funkar i nokia 9902,Humax 5350 men ej i CDC 700 St det är inte strul med hur jag säter i kortet men motagaren funkar med ett M-11 fins det nån med en cdc som kör med ett titanium på en sådan motagare som kan nån förklaring !!!!!