Ett antal tips har lagts fram, det vore bra om du kan skriva om du testat dessa samt vad resultaten var.
Ett antal tips har lagts fram, det vore bra om du kan skriva om du testat dessa samt vad resultaten var.
Det kanske är så illa att det inte finns någon kompis på andra sidan att prata med :wink:Ursprungligen postat av eriks
jodå... jag har iaf (har ej sp2) dock har jag den avstängd eftersom den släpper igenom allt som man inte vill & inget som man vill...Ursprungligen postat av ElFeo
för att hitta den gå på nätverk -> höger klicka -> egenskaper -> avancerat.. där kan man avmarkera det usla eländet
@alla med mic problem
har ni provat att ta fram volymkontrollerna o klickat alternativ -> egenskaper -> inspelning (bocka i mick om den inte redan är det) -> OK
Nu ska mickrofon va vald (med en bock) tror det krävs för att använda den.. så fick jag göra med "line in" när jag spela in hoj film,, från gammal videokamera.
VU+
den är ibockad.
när man är på msn så mareras det med en grön rand när man pratar i micken men det hörs inget!
Ja det har du ju rätt i.Ursprungligen postat av Storsnusaren
Ni andra som har problem, det gäller inte bara i denna tråden. Som ni märker så finns det folk här som gärna hjälper till, men det krävs också lite från den frågandes sida. Om ni bara kan tala om vad ni testat av alla tips som kommer in så är det nog lite lättare att plocka fram nya tips ska ni se.
Ni kan inte bara sitta och vänta på att någon ska lösa era problem.
/ElFeo
Har du ljud för övrigt i datorn?
Jag är inte dum i huvudet, jag har bara otur när jag tänker.
/samoth
Helt rätt.... Skriv också gärna om ni löst problemet, och hur.. Så det kan hjälpa andra som använder sökfunktionen. + att man slipper sitta o fundera i onödan.Ursprungligen postat av ElFeo
VU+