Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Har jag gjort rätt??

  1. #1

    Har jag gjort rätt??

    Jag programerade ett guldkort nyss med en MP 3.6 USB brännare.

    Först så ladda jag ner Viaccess Geo34 filen från hop.to/ssh. Sen öppnade och sparade jag filerna på parabolnisses editor (Viaccess Editor v4.5.9). Sen starta jag multiprog 1.80 och laddade den sparade filen i både Pic minne och Externt EEprom. Och till sist så tryckte jag på prog.

    Så nu undrar jag alsså, eftersom det här var första gången, om jag har gjort något fel nånstans eller om jag behöver göra något mer!

    Tacksam för svar..

  2. #2
    Låter som att det ska fungera. Testa :wink: Det enda jag inte vet är vad skillnaden mellan Geo34 & Geo32 ?
    --> NOLLTOLERANS <--

  3. #3
    Har oxo undrat vad skillanden geo34/Geo32 är utan att ha fått svar. Vad du nu skulle göra med editorn till vet jag inte..?

    Går utmärkt att ta hem guldfilen (zippad), packa upp de 2 filerna samt bränna som de ärmed MP3.6USB.
    MC-buren MV-Coach.

    SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

  4. #4
    Touchman65, vilken guldfil menar du?

  5. #5
    @Qoz
    Vad är det du försöker titta på, TV3???

    Om man vill ha hjälp så MÅSTE man tala om förutsättningarna, tex vilken box man har.

    Vad är det igentliga problemet?
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  6. #6
    geo 34 fungera till dom flesta mottagare,dom som användar GEO32,har problem i en del mottagare
    Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.

  7. #7
    Citat Ursprungligen postat av toxie
    geo 34 fungera till dom flesta mottagare,dom som användar GEO32,har problem i en del mottagare
    Och även tvärtom har jag upptäckt.

Liknande ämnen

  1. Har jag gjort rätt?
    Av John_Doe i forum DGStation
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-01-28, 09:11
  2. vad har jag gjort för fel?
    Av ola2050 i forum Dreambox
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-05-26, 21:44
  3. Bra gjort PTS
    Av humlan57 i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-10-24, 14:04
  4. har jag gjort rätt?
    Av tvniklas i forum Viasat
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-08-27, 10:25
  5. Har jag gjort fel?
    Av fukkhead i forum Com Hem
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-05-12, 15:31

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss