Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: CD combobox - guldkort

  1. #1

    CD combobox - guldkort

    Min CD combobox fungerar ej med guldkort och TV3. Använder hexfiler från Stopstop. Vad är fel?

  2. #2
    När du kommer till bilverkstan brukar du då säga: Min bil fungerar inte jag tankar på Shell, vad är fel?
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  3. #3
    Eftersom du inte talar om var du försöker se TV3 så förklarar jag lite.
    Om du försökte via Boxer så är det omöjligt med P-kort inga filer eller koder ute.
    Via satelit ska det fungera med dom gamla koderna som förut.

  4. #4
    Sorry för min knapphändiga info. Jag fick en Viaaccess CA-modul från CD till CD:s ComboBox och tittar på TV3 via Sirius. Jag försökte använda mitt guldkort som jag använder till min Nokia 9902. Jag har nu märkt att man måste programmera eepromet på guldkortet med RedCam_ee.hex för att nu få det att funka med CD:s CA-modul. Funkar nu OK med TV3, ZTV och TV8.

  5. #5
    ja eller barracuda filen som man kan tanka från samma ställe som säkert är den samma skall oxå fungera den körde jag med när jag hade modul till CD:s tråkiga hyrbox.
    Dreambox 800HD PVR flash: - LT5 SP6 - USB barry allen: n/a
    Dreambox 7020Si PLi® Jade Final
    Dreambox 500-S PLi® Jade MaxVAR
    Samsung 9500 VIA CI -EMU
    MP3.5 Usb firmware 4.2
    stab- HH120 usals

  6. #6

    :)

    du har 2 stycker av alla kanaler tv3 s, d, n. ztv s,d,n o.s.v prova båda så går det,

Liknande ämnen

  1. combobox
    Av wiggen-cx i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-11-22, 17:10
  2. combobox
    Av magnus i forum Boxer
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-02-09, 01:00
  3. 3:an i Combobox
    Av hogga i forum Övriga mottagare
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-12-30, 14:35
  4. Combobox- ATR
    Av AmigO i forum Canal Digital
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2004-11-02, 04:49
  5. Combobox
    Av hogga i forum Övriga mottagare
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2004-10-12, 10:42

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss