Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Viasat 9780 "fultricket" el byta programmvara

  1. #1

    Viasat 9780 "fultricket" el byta programmvara

    Hej
    Ska försöka skaka liv i min NDS uppgraderade 9780. Ser att man antingen kan köra fultricket eller byta tillbaka till den gamla programvaran. Lite undringar.....fungerar fultricket fortfarande, hur länge har man bild?.....om man byter programvara byts den då till NDS (om man inte stänger av mottagaren över natten)
    Tacksam för synpunkter från de som har bild/erfarenheter an 9780.
    Mvh

  2. #2
    Nokia 9780 har diskuterats rätt mycket i forumet. En GOTT och BRA råd är således, som nybörjare, att använda sökfunktionen. På detta vis har du ett kanonbra verktyg för kunskap.
    MC-buren MV-Coach.

    SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

  3. #3
    Medlem
    Reg.datum
    May 2004
    Inlägg
    38

    Re: Viasat 9780 "fultricket" el byta programmvara

    Citat Ursprungligen postat av Elovv
    Hej
    Ska försöka skaka liv i min NDS uppgraderade 9780. Ser att man antingen kan köra fultricket eller byta tillbaka till den gamla programvaran. Lite undringar.....fungerar fultricket fortfarande, hur länge har man bild?.....om man byter programvara byts den då till NDS (om man inte stänger av mottagaren över natten)
    Tacksam för synpunkter från de som har bild/erfarenheter an 9780.
    Mvh
    Vill du ha ett tips?

    Nergradera mottagaren så du kan köra med piratekort i den för då har du en del kanaler att se på stäng aldrig av mottagren jag stänger aldrig av min den uppgraderar sig inte ändå har haft de så i över 2 månader nu de funkar fortfarande Sen när Visat stänger dom sista kanalerna i Via så kör du med fultricket på boxen

  4. #4
    Tackar verkar smart. Men man måste ju få tillbaka NDS för att kunna köra fultricket sen. :smile:
    mvh

  5. #5
    Hej!!
    Jag är helt nu på det här...Vad är fultricket?

  6. #6
    Vad är fultricket?
    ett trick som inte kommer att funka när dom stänger ner sina sista kanaler

  7. #7

Liknande ämnen

  1. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-01-14, 20:34
  2. Editera Hexfilerna i "Viasat utan conaxkort"
    Av jfs i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-04-28, 15:47
  3. Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-11-29, 22:29

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss