Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 19

Ämne: Det här var nog det jävligaste jag gjort

  1. #1

    Det här var nog det jävligaste jag gjort

    Har setat i trekvart och ring till Ticnet efter Iron Maiden biljetter. börjar nästan tröttna nu.. Biljetterna släpptes kl nio. och jag kan lova att jag ringde 08.59.59 men ne då gick det itne att komma fram. :evil:
    --> NOLLTOLERANS <--

  2. #2
    08:59.59 är ju före nio, så det är klart att det inte gick att komma fram.

  3. #3
    Du kom för tidigt som frun brukar säga

  4. #4


    Fick du tag i några biljetter då såhär dags? Annars skulle jag nog misstänka att de snart når annonssidorna till aningen högre priser...
    MC-buren MV-Coach.

    SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

  5. #5
    Finns köpa till konserten i PARIS
    Jag är inte dum i huvudet, jag har bara otur när jag tänker.
    /samoth

  6. #6
    Satt åxå och ringde! dom var slut vid 1030 hörde jag! =( Fick inga själv men det var en massa andra "idioter" som fick, såna som bara vill sälja och känna pengar!! Såg att det var ca30 st som ville sälja vid lunch på blocket! Fy Fan..... Vi som vill gå får inga men andra dom lyckars!! =(

  7. #7
    Fick min Biljetter eftersom jag raggade lite på bruden som satt och sålde :wink:

    Så här var hela historien: Vaknade kl 08.30 gjorde mig redo med telefon, papper och penna. Ringde mitt första samtal 08.59.59 det kom nog en signal en sek över nio. Då tutade det upptaget ca kl 10 tar dom i mot mitt samtal efter att få höra om nå jävla fotbolls matcher dom sålde biljetter till i tio minuter. När jag äntligen får snacka med en riktig människa, en brud som lät ganska snygg Då säger hon - Tyvärr kan jag inte sälja några biljetter för vi har någon form av server-crash. Då kunde jag mörda vill jag lova. Så jag bröt nästan ihop och med en bestämd men endå ledsen röst sa att jag hade setat sen kl nio och försökt ringt. jaha sa jag då finns det väl inte så mycket att göra åt saken. Bruden : - Hur många biljetter ville du ha? Jag: - 2st ståplats. Bruden: Men då gör vi så här jag tar dit nummer så ringer jag dig om jag får några återbud. För alla stå platser är slut. Då började jag tycka att det osade katt. Så jag ifråga satte hur det kan vara möjligt att typ 50.000 (eller hur många som får plats på planen) kan ha ringt på en timme? Då hade dom tydligen kassor där som dom sålde biljetter i hon sa att det hade varit ca en kilometer kö! Aha jaja du kan väll slå en pling om du får några biljetter över. Sen lade jag på och var på väg att hämta brännvinet för att dränka mina sorger. Med samma inställning som De du att få köpa biljetter för några hundra dyrare på blocket imorn. Rätt som det är så ringer mobilen. Hej det är Anna från BiljetDirekt ville du ha två stå plats biljetter eller? Jag vart så glad att jag vet inte vad. Undrar hur många gånger jag sa tack?

    Aja så här kan det gå till när man ska beställa Iron Maiden biljetter
    --> NOLLTOLERANS <--

  8. #8
    Seniormedlem
    Reg.datum
    May 2004
    Inlägg
    1 139
    Tackad
    1 gånger
    hehe rolig historia braindead

    ja vad gör man inte för iron maiden :P
    Dreambox

  9. #9
    De med kön stämmer, stog nämligen i den ;-)

  10. #10
    Köp skivan det är billigare så slipper du ståplats också.. Fick du brudens nummer hon verkade ju trevlig ..

Liknande ämnen

  1. vad är det jag gjort fel i mpset?
    Av sweepdude i forum Mjukvara
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-01-31, 21:00
  2. vad har jag gjort för fel?
    Av ola2050 i forum Dreambox
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-05-26, 21:44
  3. Bra gjort PTS
    Av humlan57 i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-10-24, 14:04
  4. Vad har jag gjort??
    Av joano i forum Com Hem
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2003-09-13, 22:15
  5. Har jag gjort fel?
    Av fukkhead i forum Com Hem
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-05-12, 15:31

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss