Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 19

Ämne: Svar från Boxer ang tv3 & Ztv

  1. #1

    Svar från Boxer ang tv3 & Ztv

    Tja!

    Mailade Boxer ang Tv3 & Ztv. Min fråga löd: Kommer kanalerna försvinna helt från utbudet eller kommer dom erbjudas för en ytterligare kostnad?Detta blev svaret:

    "Tack för ert mail. Just nu har vi inget bra svar på eran fråga eftersom vi än inte fått något svar från MTG eller Viasat som äger kanalerna. Det kommer nog inte finnas några bra svar fram till den 31 januari. Vi kommer att gå ut med mer information så fort vi får veta exakt vad som kommer att hända.

    Med vänliga hälsningar Robert "

    Ett svar som lämnar dörren vidöppen för tolkningar... :?

    /Headshead

  2. #2
    Mm tråkigt att de inte kan tänka sig att se framåt.

    Sedan kan man ju undra varför man från regeringen/rtvv/boxer accepterade ett ettårsavtal. Ett år är ingenting ju.
    "Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience"

  3. #3
    Det slutar nog med att dom lägger på en hudring extra för dom. :evil: :evil: :evil:

  4. #4
    Citat Ursprungligen postat av undergroundfalk
    Det slutar nog med att dom lägger på en hudring extra för dom. :evil: :evil: :evil:
    Det var exakt vad som hände 2000-2001, därför valde Boxer att avsluta samarbetet då kostnaden för kunderna blev för hög.

    Som jag sagt tidigare så är både Boxers och MTG´s målsättning att MTG´s kanaler skall ligga kvar i marknätet, med största sannolikhet så har dom inte kommit överens om hur det skall gå till och därför vågar nog inte Boxer säga något.

  5. #5
    Det var inte alls Boxer som avslutade samarbetet!
    Det var MTG som ville plocka bort kanalerna ur marknätet då.

    Vad jag tror kommer MTGs kanaler ligga kvar.
    Dock ska man veta att MTG gillar att smyga och vara mystiska av sig.
    Om det är en strategi eller fall dom är allmänt förvirrade låter jag vara osagt. :-)

    Så priser eller paket är nått som är svårt att säga nått om.
    Får MTG som dom vill kommer Viasat vara en engen operatör som konkurent till Boxer i marknätet...fast tvivlar på att det blir så.
    Möjligt att MTGs kanaler blir ett eget paket i Boxer dock.

  6. #6

    boxer

    Viasat ringde mig och frågade om jag ville hyra deras paket på satellit jag sa att jag hade boxer med tv 3 men då sa han att kanalerna tv 3 z tv försvinner efter 31 januari från boxer

  7. #7

    Re: boxer

    Citat Ursprungligen postat av crilles
    Viasat ringde mig och frågade om jag ville hyra deras paket på satellit jag sa att jag hade boxer med tv 3 men då sa han att kanalerna tv 3 z tv försvinner efter 31 januari från boxer
    dom som sitter i viasats kundtjänst har ingen koll på nåt så dom litar jag inte ett skit på

  8. #8
    Snackade med en regionschef på viasat (ytlig bekant). Han påstod sig vara säker på att tv3 och ztv skulle bli kvar i marknätet.
    Han trodde inte heller att det skulle komma att kosta något extra.
    Men ingenting är 100% säkert ännu.

  9. #9
    Lite offtopic... men passar nog här ändå då vi lamers på det analoga satnätet ligger här och bevakar att det ska hända nåt i boxer-frågan.

    Hur länge kan man förvänta sig att TV3 och Z finns kvar analogt i nordenpositonen (d2mac-kodad)? Jag tycker det har yrats länge om att de ska släckas. än funkar det i alla fall.. peppar, peppar.

  10. #10
    pratade med boxer en vad deras säljare
    och de sa att tv3 kommer ligga tillvidare
    efter januari

    alså fins det inget slutdatum längre :lol: :lol:

Liknande ämnen

  1. HD box från boxer
    Av ahman i forum Boxer
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2011-01-16, 11:42
  2. Svar från comhem...
    Av mangez_79 i forum Com Hem
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-03-01, 23:30
  3. vill gärna ha ett svar från nån som vet om cd abb.
    Av west ham i forum Canal Digital
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2004-08-06, 03:37
  4. [LÖST] Svar från Badboy.
    Av Badboy i forum Com Hem
    Svar: 65
    Senaste inlägg: 2004-05-19, 14:21
  5. Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-08-20, 10:03

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss