Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 12 av 12

Ämne: Då var det dags för en ny tv!!

  1. #11
    tjena tänkte bara förja upp med lite resultat för dom som är intresserade. JAg vill tacka får alla råd, speciellt om försäkring osv.

    Jag bestämde mej tillslut för en philips 32PW8739 efter många om å men. Men det känns bra, modellen är sprillans ny och den har fått bra kritik ute på nätet. Jag köpte den på Onoff för 8700 kr. Den kommer att levereras på fredag. JAg kan ge en kommentar då om sjävla tv:n. Kan kanske vara till hjälp för som som också är i farten efter en ny TV.

    Ang försäkting:
    AJg kollade runt lite, men kom fram till att var lika bra att ta den försäkringen som Onoff erbjöd. Den kommer att täcka allt utom stöld. Kostade bara 900 tror jag. En annan fördel är att man kommer att få 10% rabatt på produkter som man handlar där från och med nu!
    /klas

    --------------------------------------------------------
    ComHit!: The ultimate place for FREETV lovers

  2. #12
    Citat Ursprungligen postat av klas
    En annan fördel är att man kommer att få 10% rabatt på produkter som man handlar där från och med nu!
    Köp en likadan TV till sommarstugan, så har den betalat sig på ett kick!

Liknande ämnen

  1. Då var det dags..
    Av Mozer i forum Övrigt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2005-10-19, 15:44
  2. Då var det dags, T-Bird!
    Av Mr.F i forum Övrigt
    Svar: 56
    Senaste inlägg: 2005-04-12, 04:28
  3. Då var det dags då!
    Av ZoN i forum Boxer
    Svar: 51
    Senaste inlägg: 2004-04-30, 09:36
  4. Dags för ...
    Av Mr.F i forum Com Hem
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-12-06, 06:43
  5. [LÖST] ok, då var dags igen....
    Av zinho i forum Com Hem
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2002-11-11, 11:44

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss