Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 19 av 19

Ämne: Titanium 2 VS M-II

  1. #11
    Det frågade jag aldrig om. Så jag vet faktiskt inte.
    Men det borde väl någon här känna till?

    Hogga

  2. #12
    Jo de har Titanium också...380:-
    Men du måste förståss ringa till dem om det!

    MVH// Toyen
    *SAMSUNG 9500A VIA CI*
    *M II*
    *TITANIUM*
    *TMB*
    *THOR, SIRIUS, ASTRA, HOT BIRD*
    *INFINITY USB PHOENIX BRÄNNARE*

  3. #13

    Köp bägge!

    Köp ett av varje. M-II för att få in de senste koderna snabbast och sedan Titanium för att få TMB som klarar flera olika system.

    Kör så det ryker! :shock:

    /Ola

  4. #14
    ojojoj många goa svar... ska nog prova något av dom... får nog nöjja mig med ett kort om det blir köp då jag inte har så mycket till fattighjälp från våran kära stat... om man skulle sälja sin kropp för ett titaniumkort kanske? :P

  5. #15
    när jag ändå är igång kan jag ju fråga vad för brännare man ska ha... det vrekar som om det är phoenix 3.58 som gäller eller?

  6. #16
    Du må ha en Phoenix brenner. Se hos de forhandlerne du er tipset om allerede. Det finnes f.eks en billig Phoenix/Smartmouse brenner til et par hundrelapper. Den virker bra den.

  7. #17
    om du bara ska köpa ett kort skulla jag personligen rekommendera M2. jag själv har ett av varje alltså ett titanium och ett M2. När det inte finns koder ute kör jag M2 och när de finns koder kör ja självklart me Titanium för det är mycket stabilare. Med M2 blir det iaf för mig svart någon sekund ibland.

  8. #18
    Jag har en Multiprogrammerare 3.5 samt ett MII och ett Titanium.
    Programeran klarar av att progga i stort alla typ av kort, har aldrig haft ett enda problem. Ej heller något störra problem mellan MII och titanium.

  9. #19
    okej... tack för hjälpen
    nu gäller det som sagt bara att hitta en lämplig pensionär att råna! :P

Liknande ämnen

  1. Titanium ???
    Av johan455 i forum Canal Digital
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2004-08-22, 08:08
  2. Titanium
    Av Vegard i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-08-07, 23:08
  3. titanium
    Av marcus 10 i forum Canal Digital
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2004-08-05, 06:11
  4. Titanium
    Av marcus 10 i forum Canal Digital
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2004-08-03, 14:32

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss