Sidan 10 av 11 FörstaFörsta ... 891011 SistaSista
Resultat 91 till 100 av 104

Ämne: OBS BILD HAR KOMMIT. Spännande mojäng till Kabelvision

  1. #91
    Har idag begärt hos irländarna att de skall släppa cuben för försäljning för enstaka exemplar direkt till konsument med tanke på den kommande förändringen hos tele2vision.

    Jag hoppas att de går med på detta och att priset blir under en månads full abonnemang.

    Jag har lagt in en beställning själv.

    Vi har kört cuben utan stöm i 14 dagar och haft den avstängd någon natt utan att den har tappat minnet. Så i värsta fall så kanske den behöver ström 1 timme var 14 dag. ( troligen mer sällan)Går ju att göra på natten.
    Auktoriserad julmusttestare.

  2. #92
    Det är skönt att se att du jobbar på även i motvind, elvings.

    Kabelvision ska motarbetas så mycket som det bara går. förhoppningsvis kan man knäcka deras digitalsystem inom en snar framtid när det är släppt.

    fram för gratis tv.

  3. #93
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Dec 2004
    Inlägg
    4 250
    Tackad
    122 gånger
    kabelvision/tele2 till hör ju samma bolag som viasat så dom kommer säkert köra med samma system...
    DM8000CC 1TB HDD DVD - OpenPLi
    HTPC: Intel Core i5 2320 8GB 500GB HDD + Kodi
    Epson TW3200, Euroscreen Black Grey 86"
    ESXi med bla Tvheadend Server + HDHomeRun HDHR3-4DC
    Raspberry Pi 4 - LibreELEC
    Revolut https://revolut.com/sv-SE/referral/andreaa5w Vimla https://vimla.se/?202112012015449961 Tibber: https://invite.tibber.com/dc6f62be

  4. #94
    Hejsan

    Jag har en kabelvision piratdekoder som funkat i flera år, nu har den slutat funkat. Har dom kodat om eller har den bara pajjat? Jag undrar då om det finns fler som förlorat alla kanaler. jag får endast in 1:an 2:an 4:an typ med piratdekodern nu.

  5. #95
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Dec 2004
    Inlägg
    4 250
    Tackad
    122 gånger
    om du bara får in dom kanalerna då är det nåt annat fel.. du skulle ju få in deras grundutbud på 20 kanaler eller vad de nu är annars som är okodade...
    DM8000CC 1TB HDD DVD - OpenPLi
    HTPC: Intel Core i5 2320 8GB 500GB HDD + Kodi
    Epson TW3200, Euroscreen Black Grey 86"
    ESXi med bla Tvheadend Server + HDHomeRun HDHR3-4DC
    Raspberry Pi 4 - LibreELEC
    Revolut https://revolut.com/sv-SE/referral/andreaa5w Vimla https://vimla.se/?202112012015449961 Tibber: https://invite.tibber.com/dc6f62be

  6. #96
    Sorgligt att "elvings" får hålla på att marknadsföra en "cube" som sannolikt är inget annat än en stor bluff. Hur mycket kommer han själv eventuellt att tjäna på det här bedrägeriet?
    Finns det någon som kan verfiera att den här cuben verkligen fungerar?


    Citat Ursprungligen postat av elvings
    Har idag begärt hos irländarna att de skall släppa cuben för försäljning för enstaka exemplar direkt till konsument med tanke på den kommande förändringen hos tele2vision.

    Jag hoppas att de går med på detta och att priset blir under en månads full abonnemang.

    Jag har lagt in en beställning själv.

    Vi har kört cuben utan stöm i 14 dagar och haft den avstängd någon natt utan att den har tappat minnet. Så i värsta fall så kanske den behöver ström 1 timme var 14 dag. ( troligen mer sällan)Går ju att göra på natten.

  7. #97
    Citat Ursprungligen postat av csan
    Sorgligt att "elvings" får hålla på att marknadsföra en "cube" som sannolikt är inget annat än en stor bluff. Hur mycket kommer han själv eventuellt att tjäna på det här bedrägeriet?
    Finns det någon som kan verfiera att den här cuben verkligen fungerar?


    Citat Ursprungligen postat av elvings
    Har idag begärt hos irländarna att de skall släppa cuben för försäljning för enstaka exemplar direkt till konsument med tanke på den kommande förändringen hos tele2vision.

    Jag hoppas att de går med på detta och att priset blir under en månads full abonnemang.

    Jag har lagt in en beställning själv.

    Vi har kört cuben utan stöm i 14 dagar och haft den avstängd någon natt utan att den har tappat minnet. Så i värsta fall så kanske den behöver ström 1 timme var 14 dag. ( troligen mer sällan)Går ju att göra på natten.
    Känns lite långsökt att han hållit på i typ ett halvår och snackat om det här, för att ev. lyckas tjäna 500 spänn nu! Tycker snarare lite synd om Elvings som har gjort något istället för att bara snacka som alla andra, och så lagom tills det börjar bli klart så kommer nyheten om att kabelvision går över till digitalt.

  8. #98
    Nästan helt säker på att kabelvision inte kommer ha möjlighet att gå helt över till digitalt på en del orter
    ( små orter & städer ) men jag kan ha fel . :roll:

  9. #99
    Hoppas dom inte går över till det i Hudiksvall

  10. #100
    Citat Ursprungligen postat av csan
    Sorgligt att "elvings" får hålla på att marknadsföra en "cube" som sannolikt är inget annat än en stor bluff. Hur mycket kommer han själv eventuellt att tjäna på det här bedrägeriet?
    Finns det någon som kan verfiera att den här cuben verkligen fungerar?


    Citat Ursprungligen postat av elvings
    Har idag begärt hos irländarna att de skall släppa cuben för försäljning för enstaka exemplar direkt till konsument med tanke på den kommande förändringen hos tele2vision.

    Jag hoppas att de går med på detta och att priset blir under en månads full abonnemang.

    Jag har lagt in en beställning själv.

    Vi har kört cuben utan stöm i 14 dagar och haft den avstängd någon natt utan att den har tappat minnet. Så i värsta fall så kanske den behöver ström 1 timme var 14 dag. ( troligen mer sällan)Går ju att göra på natten.
    Nej ditt klappträ. Har du läst mina inlägg så finns den inte till försäljning än och därför kan ingen annan än jag och 2 till verifiera att den funkar.

    Det jag kommer att tjäna är troligen en gratis kub. Det är kanske för mycket för dig? Återigen visar CSAN hur funtad han är.
    Auktoriserad julmusttestare.

Liknande ämnen

  1. dekoder till kabelvision
    Av zam1000 i forum Övrigt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-01-15, 23:32
  2. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-05-10, 23:00
  3. Program till Kabelvision??
    Av Dedu i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-08-16, 16:39
  4. [LÖST] dekoder till kabelvision ???
    Av Moozzii i forum Övrigt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-09-26, 13:48
  5. har lösningen till 212'an kommit än???
    Av niklazanderzzon i forum Boxer
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-03-09, 08:28

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss