Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Resultat 21 till 25 av 25

Ämne: hjälp med m-II kort med brännare

Citat Ursprungligen postat av anders_linde
    T-bird programmet som är på ssh har jag provat och jag har ingen kontakt med kortet.

så det blir väll till att köpa en ny brännare, eller tror du att korten är trasiga ?
    Om du nu har en MII brännare = vanlig simpel smartmouse/phoenix, hur ska den fungera om den inte får ström?

Hur har du burit dig åt tidigare?
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

jo då jag har en adapter och späningen ligger på 4.5V. och den lyser när den försöker kontakta kortet. men kan det vara att det behövs en ny mjukvara till brännaren??? för jag har problem efter att det kom ut en ny vers. av spöket
    /Anka

i phoenix läge ska brännaren lysa konstant, inte bara när den försöker kommunicera med kortet. polerna på adaptern är rätt? minus på mitten om det är en phoenix brännare?

// Jagaren

MII brännarn är stenkorkad den behöver ingen egen mjukvara, bara ström.

Ska den inte matas med 9-12V ?
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

om jag inte är ute och reser så ska det vara 9v till brännaren men det hjälper inte mig för det har jag till min smartmuse brännare

Liknande ämnen

1. HJÄLP: Problem med MP3.6 Brännare
    Av Nicepoz i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-12-12, 19:07
  2. Behöver hjälp (brännare + MII)
    Av Mizuno79 i forum Canal Digital
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2004-10-31, 10:45
  3. MII -Brännare + MII-Kort...hjälp!!!
    Av jonsa79 i forum Canal Digital
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2004-03-11, 20:50
  4. M II brännare Hjälp!!!
    Av Kilroy i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-03-02, 18:11
  5. hjälp m2-kort-brännare!
    Av dicko i forum Canal Digital
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-01-11, 10:18

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss