Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: EU Körkort

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg

EU Körkort

:idea:
    Har behov av ett "lagligt" körkort, utfärdat i något EU-land, sedan "Harry" tog hand om det, för att man inte skall åka 120 på 90-väg. Att åka rattfull och få behålla kortet, går tydligen bra. ( Kikki D, mfl. ).

Någon som kan hjälpa till med detta ?

Tackar på förhand.

"Blyfot"

Livet är hårt. Du får väll helt enkelt finna dig i att vara utan körkort.

Sedan det där med körkort från ett annat eu land. Har hört att det finns någon ''firma'' i Polen som ska sälja sånna. Skulle då inte chansa på det tror dom ligger runt 5-10 laxar.
    --> NOLLTOLERANS <--

Jag får ji iof tillbaks det om 14 dagar. ( 1 månads indragning ).
    Men det kan ju alltid vara bra att ha ett körkort i reserv.....

Citat Ursprungligen postat av viper550
    Jag får ji iof tillbaks det om 14 dagar. ( 1 månads indragning ).
    Men det kan ju alltid vara bra att ha ett körkort i reserv.....
    Ursäkta mig med du måste vara rätt bra dum i huvet som ens funderar på det du frågar efter .

Kör man för fort så får man väl ta konsekvenserna , och tror du verkligen att polisen är så korkad som låter sig luras av ett utländsk körkort som innehas av en svensson i en svensk registrerad bil . Eller vill du ha falska nummerplåtar med ?????? :P :P :P :P :P :P :P :P :P
    Mvh // tropical

Liknande ämnen

1. Förlorat körkort
    Av Atrix i forum Övrigt
    Svar: 52
    Senaste inlägg: 2006-04-05, 21:51

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss