Resultat 1 till 9 av 9

Ämne: Piratkort

  1. #1

    Piratkort

    Ja vet att det inte finns något piratkort till viasat men kompisen hävdar något helta annat han köpte en box med parabol och fick två kort från handlarn han sa att det var självuppdaterande kort oach du behöver inte betala för detta, mer än e engångskostnad, det låter konstigt sa jag men han hävdar att det funkar på båda systemen, Kan det vara så att han har fått ett prov kort för viasat så han har det gratis en månad eller så, men det som är till canal digital det finns ju pirat men inte självuppdaterande väl, har han blivit lurad eller har jag slagit huvudet i väggen och missat allt

  2. #2
    Hej!

    Vad heter radio handlaren??? Vad har han för tel, vill åsså ha ett sånt paket!
    =))
    ....im not lost, im on adventure.....

  3. #3
    Om det verkligen är din kompis, så åk/gå hem till han & kolla vilket kort det är! Alltså, konstatera fakta! Borde du gjort innan du skrev detta!

    majos

  4. #4
    Det låter mär som en kobobox som tar in cd via satelit och via genom marksend tv. Han behövde betala en årsavgift för kortet 495kr for in tv3 ztv och vidare.Sjev updaterande kort är det ner han får sin första räkning från cd.

  5. #5
    låt killen tro man behöver inte vara troende det blir nog hett ät handlar´n
    viasat-cd motarbetar varandra men vi hjälps åt m.v.h.reidar fra BREKKEN

  6. #6

    au kort cd

    Det hände för nån månad sedan, någon skrev något mycket intressant angående au kort till cd. Jag upptäckte att nån svarade : tala inte om detta, då kodar de om, sedan försvann tråden, så det finns säkert, svårt o få tag på dock.

  7. #7
    när du ändån är där så ta BILDER också

  8. #8
    På ett sätt är jag glad att jag hade rätt vann ju 300 kr på det vad vi hade slagit vad om

    ********han har inte något av det jag skrev men han är så envis, han hade inte fattat vad säljaren sa eller bara hörde vad han ville **********


    men det är synd att jag hade rätt

  9. #9
    :-( :-( Oh det jävla dravlet var du tvungen att lägga ut här?

    Kom med riktiga nyheter än din kompis har fått en månbiljett men tyvärr
    åt hans hundjävel upp den!!!!!!!!!! :x :x
    Det du inte gör Idag, kan du lika gärna göra Imorgon.

Liknande ämnen

  1. Piratkort
    Av Orfeous i forum Boxer
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-09-21, 21:16
  2. Piratkort
    Av markusla i forum Boxer
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2005-08-19, 20:17
  3. Ang Piratkort...
    Av codehunter i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-04-24, 18:07
  4. piratkort
    Av poppe i forum Com Hem
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-03-20, 14:06
  5. Piratkort i AUS ?
    Av frozen i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-03-23, 14:46

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss