Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 11

Ämne: Tack till killarna på St..St..

Tack till killarna på St..St..

Fan ni e BÄST....koder så snabt GRYMT...
    Även blåbär är gröna från början....

Tycker nästan vi skulle slänga ihop en tack-lista till Team PDK (eller de som fixar koderna) och skicka till dem för att visa tacksamhet.
    --> NOLLTOLERANS <--

Ja de gör ett fint jobb. På stops eget forum finns tacktrådar som är superlånga så de får kredit i massor.

Japp, stort tack till dom som fixar koderna =) tack vare dom fick jag iaf se sista perioden på hockeyn =)
    MP3.6USB Brännare och ett MII kort till Canaldigital`s Combobox som samlar damm. kör boxer med trådlös kortdelare numera.

Frölunda - Malmö var ju ingen höjdarmatch!
    Jag är inte dum i huvudet, jag har bara otur när jag tänker.
    /samoth

Citat Ursprungligen postat av Samoth
    Frölunda - Malmö var ju ingen höjdarmatch!
    Komm precis hem från matchen på Scandinavium och är exremt besviken på
    frölundas prestation det borde ju ha ståt 6-1 eller något.

Jag tycker vi ska följa den ursprungliga tråden, Tack grabbarna på st*pst*p

Jag tror inte Stopstop jör dassa koder det har hänt at jag har hitat koder före Stopstop Men tack endå dem är snabba ock sätta dit dem.
    Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
    Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s

Det är precis tvärtom, det är DOM som skall tacka ER, har ni inte fattat det ännu? 2xstop-sidan är sponsrad av dom största kommersiella piraterna i skandinavisk historia, Keycard.dk, det är ett stort mysterium att dom får vara i fred...
    2xstop råkar bara vara bordet där det publiceras först på, det som kommer senare är bara spillet från M2 (key i plaintext).

Gör mig inte besviken nu, jag är optimistiskt övertygad om att i.a.f. 5% av er som läser detta förstår vad jag menar.

Med tanke på vad CD sista tiden har laddat så undrar jag hur länge Keycard orkar leverera uppdateringar, vi får väl se när dom börjar koda om varje dag, kanske rent av mer än en gång om dagen...
    Ibland känns det bara för jäkla skönt med ett au-kort.

Förhoppningsvis har dom snart sålt snart på sitt ENORMA lager av M2 och kan luta sig tillbaka och räkna pengarna.

Trevlig helg. (kanske knapptryckaren på CD har ledigt så ni får helgen ifred)
    * Sunt förnuft är lätt att bära *

* Fördomsfull, jag? näe jag ser bara ner på ointelligenta människor *

* Köp aldrig grejor utan instr.bok om du måste fråga nån hur du ska använda dem *

Jep!
    Stort tack till grabbarna på ST**St**p.

MEN.....Xanoc har åsså en point vad han säger!

--J--
    ....im not lost, im on adventure.....

Liknande ämnen

1. Ett STORT tack till PLI
    Av humlan57 i forum Dreambox
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2005-11-09, 21:52
  2. Tack
    Av elke i forum Övrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-11-04, 20:04
  3. lite hjälp till tack
    Av fejset i forum Com Hem
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2003-08-19, 13:30
  4. [LÖST] Tack
    Av referee75 i forum Com Hem
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-04-15, 17:30
  5. [LÖST] Tack
    Av Bushmasters i forum Viasat
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2002-12-17, 15:50

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss